استاندار همدان خبر داد:احیای ۳۰۵ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف استان همدان

photo_۲۰۲۴-۰۸-۲۷_۱۳-۴۲-۱۱.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در آئین افتتاح شرکت آریا توسعه ماندگار نوین، گفت: طی سالهای گذشته ۳۰۵ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری استان احیاء شده و به چرخه تولید بازگشته‌اند.

مقام عالی دولت در استان گفت:‌ با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، نقشه راه استان با پیش‌بینی‌های لازم طراحی و اقدامات در حوزه‌های مختلف به صورت متوازن اجرا شد.

وی افزود:‌ در بخش کشاورزی، با توجه به بحران آب، تلاش کرده‌ایم بهره‌وری آب را افزایش دهیم و کشت محصولات کم‌آب‌بر و کشت گلخانه‌ای را جایگزین و تقویت کنیم.

استاندار همدان گفت:‌ در زمینه دام و طیور، جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان را در هر دوره از ۱.۲ میلیون قطعه به ۴.۵ میلیون قطعه رساندیم و مازاد مصرف استان را به استانهای دیگر صادر می‌کنیم.

وی افزود: در حوزه شهرک‌های صنعتی، توسعه شهرک‌ها با رویکرد سلامت‌محور و سازگار با محیط زیست دنبال شده است و توجه ویژه‌ای نیز به صنایع دانش‌بنیان و های‌تک داشته‌ایم.

قاسمی فرزاد افزود:‌ تقویت زیرساخت‌های گردشگری در استان همدان و توجه به راه‌های مواصلاتی و راه‌آهن برای توسعه گردشگری در دستور کار بوده و با همدلی و انسجام در استان، اقدامات بسیار مثبتی انجام شده است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی