استاندار همدان: خیرین در همه عرصه‌ها یاریگر دولت هستند

 169875514.jpg

استاندار همدان گفت: در شرایطی که دولت نمی‌تواند به دلیل مسائل و مشکلات اقتصادی در برخی بخش‌ها و حوزه‌ها وارد شود، خیرین با عزم جدی یاریگر دولت هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در آیین افتتاح آموزشگاه خیّرساز محمدرسول الله(ص) شهر ازندریان با بیان اینکه مردم ایران در انجام کارهای خیر، نیک‌اندیشی و سرشت پاک، زبانزد هستند افزود: ورود در کار خیر توفیق بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

وی اظهار داشت: خیرین مدرسه‌ساز نخستین گروه خیّری بودند که در کشور شکل گرفت و توسعه پیدا کرد و سایر بخش‌ها نیز پیرو آن وارد عرصه شدند.

استاندار همدان خدمات و اقدامات ارزشمند خیرین را ستودنی خواند و ادامه داد: ساخت مدرسه امری ضروری و ارزشمند است که به عنوان مرکز علم و دانش و تربیت نسل‌های آینده مورد استفاده قرار می‌گیرد و صدقه جاریه است.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه بسیاری از خیرین تمام مال و زندگی خود را صرف مدرسه‌سازی کرده‌اند، افزود: ازندریان یکی از شهرهای پرافتخار استان همدان است که در حضور خیرین سرآمد است و با وجود مردمانی پرتلاش بیکاری در این شهر وجود ندارد.

وی بیان کرد: ارتقای سیاسی شهر ازندریان را به عنوان یکی از مطالبات مردم این شهر پیگیری می‌کنیم.

استاندار همدان با اشاره به پیگیری منطقه ویژه ازندریان، یادآور شد: احداث زمین چمن یکی دیگر از مطالبات مردم این شهر است که در سفر رییس جمهور هفت میلیارد تومان برای این امر در نظر گرفتیم که به محض تخصیص، اجرایی خواهد شد.

قاسمی‌فرزاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر اسوه‌ و الگوی تقوا و کارآمدی هستند.

169875513.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی