استاندار همدان: دانشگاه پیام نور پیشگام آموزش از راه دور در کشور است

photo_2024-10-14_09-31-45.jpg

استاندار همدان گفت: دانشگاه پیام نور از جمله پیشگامان آموزش از راه دور در کشور بوده و این دانشگاه با هدف فراهم‌کردن دسترسی آسان به آموزش برای افراد در نقاط دورافتاده تأسیس شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، حمید ملانوری‌شمسی استاندار همدان  در نشست با رئیس و معاونین دانشگاه پیام‌نور استان، گفت: با رشد علم و فناوری، فرصت‌های جدیدی برای تسهیل خدمات و دسترسی آسان‌تر به آن‌ها در اختیار داریم.

مقام عالی دولت در استان گفت: رشد علم و فناوری به افزایش کیفیت زندگی کمک می‌کند و سختی‌ها را نیز کاهش می‌دهد.

وی افزود: باید با بهره‌گیری از تکنولوژی، خدماتی سریع‌تر، ارزان‌تر و با کیفیت‌تر به مردم ارائه داد.

استاندار همدان بیان کرد: در دوره همه‌گیری ویروس منحوس کرونا، با وجود چالش‌های فراوان، زیرساخت‌های دانشگاه پیام نور به کمک آمد و بسیاری از مراکز علمی و دانشگاهی مجبور شدند به آموزش از راه دور روی بیاورند.

ملانوری شمسی تصریح کرد: این نشان‌دهنده اهمیت زیرساخت‌های قوی در حوزه آموزش است که دانشگاه پیام نور از سال‌ها پیش به آن پرداخته بود.

وی افزود: تقویت رشته‌های جذاب و به‌روز و همچنین استفاده از اساتید کارآمد می‌تواند به دانشگاه‌ها کمک کنند تا دانشجویان بیشتری جذب شوند.

ملانوری شمسی خاطرنشان کرد: استان همدان با تاریخ و تمدن کهن و ظرفیت‌های فراوان در زمینه‌های مختلف مانند: کشاورزی، معدن و میراث فرهنگی، می‌تواند بستر مناسبی برای توسعه رشته‌های تخصصی و کاربردی در دانشگاه‌ها باشد که به نیازهای استان و کشور پاسخ دهد.

استاندار همدان گفت:دانشگاه‌ها به عنوان نیروی محرک توسعه، می‌توانند با فراهم کردن زمینه‌های مناسب برای آموزش و پژوهش، به پیشرفت کشور و استان کمک کنند.

photo_2024-10-14_09-31-46.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی