استاندار: همدان در احیای واحدهای تولیدی راکد رتبه دوم کشور را دارد

170101329.jpg

استاندار همدان گفت: بر اساس راستی آزمایی های انجام شده این استان با احیای ۹۰ واحد تولیدی راکد در سال جاری بعد از فارس با احیای ۹۲ واحد تولیدی رتبه دوم را در کشور کسب کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در چهلمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان از کسب رتبه دوم کشوری در رونق‌دهی و افزایش ظرفیت تولید کسب رتبه ششم کشوری در برگزاری تعداد جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خبر داد و اظهار داشت: تاکنون هزار و ۲۶۱ میلیارد تومان اعتبار از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان تخصیص یافته است که طی چند سال گذشته، اقدام بی‌نظیری محسوب می‌شود.

وی موفقیت‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سطح کشور را ناشی از وجود همگرایی و هماهنگی بین ارکان نظام در استان دانست و افزود: در سایه این انسجام و تلاش جمعی توانستیم بیشترین بهره از سفر رئیس جمهور به استان را داشته باشیم.

استاندار همدان تصریح کرد: سه طرح تولیدی راکد با مصوبات ستاد تسهیل به چرخه تولید برگشت و تصمیمات مقتضی برای رفع موانع و گره گشایی از مشکلات در راستای رونق فعالیت های تولیدی این واحدها اتخاذ و ابلاغ شد.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: مبلغ 160 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید برای سه واحد فعال و نیمه فعال تولیدی استان همدان پرداخت شد.

او گفت: پرونده بازگرداندن یک واحد تولیدی راکد در دشت کرفس شهرستان قروه، هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

استاندار همدان اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی ‌استان مجدانه پیگیر مشکلات واحدهای تولیدی هستند تا مشکل آنها رفع و به چرخه تولید بازگردند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی