استاندار همدان: دستاورد خدمات دولت طي هشت سال گذشته در استان همدان بي‌نظير است

استاندار همدان با اشاره خدمات گسترده و ارزشمند دولت تدبير و اميد، گفت: دستاورد خدمات و تلاش‌هاي دولت در حوزه هاي مختلف از جمله بخش هاي عمراني و اقتصادي در سطح استان بي نظير و درخشان است به نحوي که اين اقدامات منجر به بروز تحولي چشمگير و اساسي در اين استان شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري همدان، سيدسعيد شاهرخي در جلسه اعضاي ستاد انتخابات استان همدان که با حضور فرمانداران شهرستان هاي تابعه استان برگزار شد، اظهار داشت: بررسي شاخص‌هاي 45 گانه خدمت به خوبي نشان مي دهد که استان همدان طي سال هاي اخير در نتيجه کار و تلاش شبانه روزي دولتمردان و مجموعه مديريت اجرايي در حوزه هاي مختلف به ويژه بخش هاي زيربنايي، دچار تحولي اساسي و چشمگير شده هرچند که اين خدمات و دستاوردهاي بي شمار و کم نظير آنگونه که شايسته است براي مردم اطلاع رساني و تبيين نشده است.

وي با تاکيد بر اينکه استان همدان امروز به يک گارگاه بزرگ عمراني و سازندگي تبديل شده، تصريح کرد: خدمات دولت در هشت سال گذشته و به رغم وجود مشکلات و تنگناهاي اقتصادي ناشي از تحريم در سطح کشور به ويژه در استان همدان حيرت انگيز است.

استاندار همدان افزود: هرچند که در ابتداي فعاليت دولت، کارهاي بر زمين مانده زيادي در استان همدان وجود داشت و تا رسيدن به توسعه مطلوب و آرماني فاصله داريم، اما موفقيت هاي دولت با وجود سنگ اندازي ها، اعمال سخت ترين تحريم ها بسيار زياد و گسترده است که وظيفه داريم براي تقويت روحيه اميد و خودباوري اين حجم گسترده از خدمات، دستاورد و موفقيت ها را به خوبي اطلاع رساني و بيان کنيم.

شاهرخي تصريح کرد: خدمات و اقدامات دولت تدبير و اميد در بخش هاي مختلف با وجود مشکلات ناشي از تحريم و برخي مانع تراشي ها با مجموع خدمات ارائه شده در 35 سال گذشته کشور برابري مي‌کند که اين نشاندهنده کار و تلاش شبانه روزي و خدمت صادقانه و خالصانه دولتمردان و مجموعه مديران اجرايي در سطح کشور از جمله استان همدان است.

وي با اشاره به اينکه برخي تعابير و مفاهيم همچون مطالبه گري مورد سو استفاده قرار گرفته، اظهار داشت: درحالي که مطالبه گري اصلي مطلوب و ارزشمند است اما تعبير نادرست از اين مهم منجر به ناديده گرفتن بسياري از خدمات و موفقيت هاي بزرگ و قابل توجه دولت مي شود.

استاندار همدان تاکيد کرد: در مطالبه گيري همانند امر به معروف و نهي از منکر بايد ضمن بيان دقيق و درست خوبي ها و موفقيت ها، نقد منصفانه و دلسوزانه نيز مورد توجه باشد، هرچند که بسياري برخلاف اين رويه عمل مي کنند و بسياري از اقدامات و توفيقات حاصله را ناديده مي گيرند.

شاهرخي افزود: تخطئه کردن خدمات و اقدامات ارزشمند دولت و يک جريان با ناديده گرفتن دستاوردها، خيانت به کشور و آرمان ها است چراکه ايجاد ياس و نااميدي به بهانه مطالبه گري به هيچ وجه زيبنده نيست و مطالبه گري بايد منجر به بروز و ظهور آثار مثبت و اثرگذار و تقويت روحيه، اميد و انگيزه شود.

استاندار همدان با اشاره به مشکلات ناشي از همه گيري ويروس کرونا در کل دنيا از جمله ايران، گفت: مجموعه کشور(مردم و مسوولان) سال سختي را در جريان مقابله با ويروس کرونا داشتند ولي به رغم اين مشکلات، اقدامات بسيار مهم و قابل توجهي در حوزه هاي اقتصادي انجام و موفقيت هاي بزرگي در حوزه عمران و آباداني کشور حاصل شده که بسيار ارزشمند و قابل تقدير است.

  • رويداد انتخابات نماد مردم سالاري ديني در جمهوري اسلامي است

شاهرخي در ادامه به برگزاري انتخابات 1400 اشاره کرد و افزود: در روزهاي پاياني سال پروژه مهم و سرنوشت ساز برگزاري انتخابات سال آينده در کشور آغاز شده، رويدادي که نماد مردم سالاري ديني در نظام مقدس جمهوري اسلامي است.

استاندار همدان تصريح کرد: در 42 سال گذشته و با برگزاري انتخابات متعدد، مردم با حضوري پرشور و حماسي در پاي صندوق هاي راي به صورت عيني و واقعي نامزدهاي موردنظر و اعتماد خود را براي اداره امور کشور انتخاب کردند.

به گفته وي، ايران اسلامي طي چهار دهه گذشته دچار فرا و نشيب هايي زيادي شده و در اين مدت انتخاب افراد براي اداره امور کشور نيز براساس راي، خواست و اراده ملت بوده است.

شاهرخي با بيان اينکه مردم همواره براساس علاقه و تمايل خود در انتخابات مشارکت کرده و هيچ اجبار و يا ممانعتي براي حضور افراد وجود نداشته است، تصريح کرد: مجريان انتخابات همواره در نهايت امانت داري از راي و نظر مردم صيانت کرده و منتخبين ملت نيز بر همين اساس در دوره ها و دولت هاي مختلف و با تفکرات و ديدگاه هاي متنوع براساس ميزان و راي مردم انتخاب و مشخص شده اند.

وي با اشاره به اينکه انتقال قدرت در ايران اسلامي همواره از طريق انتخابات و راي مردم انجام شده است، تاکيد کرد: اين امر نشان دهنده حاکميت مردم سالاري ديني و تاثير عميق راي و نظر مردم در روند اداره امور کشور است.

  • تبيين خدمات و دستاوردهاي ارزشمند دولت و نظام زمينه ساز انتخاباتي حماسي و پرشور خواهد شد

استاندار همدان با اشاره به اينکه رسانه هاي غربي براساس سياست هاي دنياي سلطه همواره به دنبال مخدوش کردن انتخابات و مشارکت حداکثري ملت فهيم ايران اسلامي در پاي صندوق هاي راي بوده و هستند، افزود: شيوه اداره کشور همواره با راي مردم انتخاب شده به نحوي که همواره مشارکت پرشور و حداکثري مردم در انتخابات نشان دهنده پشتوانه قوي و مشروعيت و مقبوليت بالاي نظام جمهوري اسلامي در عرصه هاي ملي و بين المللي بوده است.

شاهرخي با تاکيد بر اينکه يکي از اصول مهم انتخابات مشارکت حداکثري مردم است، گفت: دشمن با استفاده از ابزارهاي مختلف به دنبال هجمه، ايجاد فشار و نااميد کردن مردم براي کاهش ميزان مشارکت در انتخابات است که البته اين توطئه نيز همواره در 40 سال گذشته با حضور پرشور و حماسي مردم در پاي صندوق هاي راي نقش برآب شده است.

به گفته استاندار همدان، ايجاد اميد و تقويت روحيه خودباوري در مردم از طريق تبيين درست و واقعي خدمات و دستاوردهاي بزرگ و ارزشمند کشور به ويژه در هشت سال گذشته به رغم تمامي مشکلات و محدوديت ها، موجب حضور پرشور و حماسي مردم در صحنه انتخابات و نمايش اقتدار و مشروعيت نظام مقدس جمهوري اسلامي خواهد شد.

  • مشارکت حداکثري مردم در انتخابات نمايش اقتدار و مقبوليت نظام است

استاندار همدان با اشاره به اينکه رهبر معظم انقلاب همواره بر مشارکت حداکثري و پرشور مردم در انتخابات تاکيد دارند، اظهار داشت: تفکر کاهش ميزان مشارکت مردم در تضاد جدي با منافع و مصالح ملي و برخلاف منويات رهبر معظم انقلاب است و مشارکت پرشور و حداکثري مردم در انتخابات نيز نمايش پشتوانه و مقبوليت نظام است که همگان بايد براي تحقق اين مهم تلاش کنند.

شاهرخي در ادامه با تاکيد بر اينکه اعضاي ستاد انتخابات استان همدان از معتمدان و متنفذين براي نام نويسي و حضور در انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا دعوت کنند، تصريح کرد: فرمايشات اخير رهبر معظم انقلاب نويد بخش حضور سلايق متنوع در انتخابات است و براي تحقق اين مهم و مشارکت حداکثري مردم بايد از همه ظرفيت ها(کلام، قدم و قلم) به خوبي استفاده کنيم.

وي با تاکيد بر اينکه ملاک و محور کار مجريان انتخابات اجراي دقيق قانون و امانتداري است، گفت: مجريان انتخابات براساس قانون، امانت دار راي مردم هستند و در اين راستا مسوليت فرمانداران براي جلب اعتماد مردم با هدف افزايش مشارکت بسيار مهم و سنگين است.

سيزدهمين دوره انتخابات رياست‌ جمهوري و ششمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا 28 خرداد ماه 1400 در کشور برگزار مي شود.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی