استاندار همدان: دولت از شیلات استان و واحدهای تولیدی در این زمینه حمایت خواهد کرد

 photo_2022-03-10_07-46-24.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در دیدار خود با سید حسین حسینی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور، گفت: مزرعه پرورش ماهی قزل دانش در پروژه سفر ریاست جمهوری مطرح خواهد شد.

استاندار همدان در این دیدار گفت: پرورش ماهی قزل‌دانش، نیاز به حمایت‌های دولتی و همچنین تلاش مدیران خودِ مجموعه دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط کشور و اهمیت این مزرعه پرورش ماهی، در پروژه سفر ریاست جمهوری مطرح خواهد شد.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اهمیت توجه به بهره‌وری از آب و خاک، گفت: باید در زمینه بهره‌وری و استفاده صحیح از منابع تلاش مضاعف صورت بگیرد.

وی با اشاره به حمایت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از مزرعه پرورش ماهی قزل‌دانش نهاوند، گفت: با نگاه حمایتی و مساعدت مجموعه بانکی، مشکلات بانکی مزرعه پرورش‌ماهی قزل‌دانش در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان حل و مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: خواسته ما از مقامات عالی وزارت جهاد کشاورزی این است که از اعتبارات ملی در راستای اتمام پروژه پرورش ماهی استفاده شود.

نماینده عالی دولت در استان گفت: استان همدان در حوزه شیلات اقدامات خوب و قابل‌ توجهی دارد که حمایت‌های مسئولان عالی را می‌طلبد.

وی در ادامه به حمایت‌های دولت از واحدهای تولیدی استان پرداخت و‌ گفت: در استان همدان، در راستای حمایت از واحدهای تولیدی، ۱۰۰ میلیارد تومان بالاتر از منابع بانک کشاورزی به آن‌ها تزریق شده است.

وی تاکید کرد: باید بتوانیم یک اعتباری ویژه برای شیلات استان همدان دریافت کنیم.

استاندار همدان در پایان، با اشاره به مزرعه پرورش ماهی قزل‌دانش، گفت: بخش مورد نیاز کشور در زمینه تامین بچه ماهی و تخم چشم‌زده از خارج از کشور وارد می‌شود که با راه‌اندازی مجدد شرکت قزل دانش ۴۰ درصد نیاز کشور تامین می‌شود.

photo_2022-03-10_07-46-21.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی