استاندار همدان: دولت از گروه‌های جهادی در سطح استان حمایت و پشتیبانی می‌کند

 image_2022_3_31-8_17_37_222_N4v.jpg

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان که با موضوع حمایت از گروهای جهادی برگزار شد، گفت: دولت از گروه‌های جهادی در سطح استان حمایت و پشتیبانی می‌کند.

استاندار همدان گفت: ماهیت گروه‌های جهادی و ماموریت‌های آن‌ها در زمان‌ها و موقعیت‌های حساس، قابل تقدیر و تشکر است.

وی گفت: گروه‌های جهادی در هر بحرانی که ورود کرده‌اند، توانسته‌اند با اقدامات موثر خود، علاوه بر دور کردن آن بحران، نقش فرشته نجات را ایفا کنند.

وی افزود: در طول دو سال گذشته که ویروس کرونا در سطح کشور شیوع پیدا کرد، گروه‌های جهادی اقدامات بسیار ارزشمندی انجام دادند.

قاسمی‌فرزاد اظهار کرد: ما باید به درستی، نقش و جایگاه گروه‌های جهادی استان را شناسایی کنیم. بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ گروه جهادی در سطح استان فعالیت دارند. باید بتوانیم از ظرفیت گروه‌های جهادی، نهایت استفاده را در راستای حل مشکلات و مسائل ببریم.

وی افزود: عملکرد گروه‌های جهادی در طول مدت فعالیت‌های خود، ضمن تاثیرگذاری، کاملا رضایت‌بخش بوده‌ است.

استاندار همدان تاکید کرد: منویات مقام معظم رهبری از جمله جهاد تبیین در دستور کار گروه‌های جهادی و بسیج‌سازندگی قرار گیرد.

وی گفت: دشمنان از هر راهی به دنبال مواجهه کردن نظام با چالش هستند، بنابراین گروه‌های جهادی و بسیج‌سازندگی باید با جهاد تبیین در راستای بی‌اثر کردن این اقدامات، تلاش کنند. دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال اقدام علیه نظام از طریق جنگ نرم و فضای مجازی هستند.

نماینده عالی دولت در استان، تصریح کرد: دولت از گروه‌های جهادی سطح استان، حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

وی گفت: جلسات گروه‌های جهادی به طور مستمر تشکیل و مسائل و مشکلات خود را در این جلسات طرح کنند تا در راستای حل آن‌ها اقدام شود.

image_2022_3_31-8_17_35_438_XT0.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی