استاندار همدان: دولت سیزدهم وجه همت خود را بر پایه خدمت و خدمتگذاری بنا نهاده است

photo_2022-02-26_10-10-56.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، در آئین افتتاح مرکز آموزش دومنظوره فنی و حرفه‌ای شهرستان فامنین که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد، گفت: مرکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای شهرستان فامنین، رشته‌های کاربردی را در دستور‌کار قرار دهد.

استاندار همدان گفت: با همکاری و مدیریت دستگاه‌های اجرایی و همت و تلاش، شهرستان فامنین در مدار توسعه قرار خواهد گرفت.

وی افزود: شهرستان فامنین مستعد اقدامات و برنامه‌های زیادی است که، توجه و اجرایی کردن آن‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

قاسمی فرزاد با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم گفت: دولت سیزدهم وجه همت خود را برپایه خدمت و خدمت‌گذاری قرار داده است.

وی گفت: کسب اعتماد مردم که طی سالیان گذشته مخدوش شده، فقط از راه خدمت و خدمت‌گذاری به مردم امکان‌پذیر خواهد شد.

وی تصریح کرد: از آغاز به کار دولت سیزدهم، خدمات ارزنده‌ای در بخش‌های مختلف به ویژه بهداشت و درمان صورت گرفته که قابل تقدیر است.

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا در جای‌جای کشور رشد و پیشرفت و توسعه را به عنوان دستاورد این دولت برای مردم به ارمغان بیاوریم.

وی با اشاره به برنامه‌های مدیریت استان گفت: برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های مختلف در استان طرح‌ریزی کردیم که در سال آینده به صورت جدی پیگیری و اجرا خواهد شد.

وی افزود: رونق تولید در بخش‌های مختلف، ساخت مسکن که سهمیه و برش استانی آن ۱۰۰هزار مسکن است، در دستور‌ کار مدیران مربوطه قرار گرفته است. از سوی دیگر سهمیه ایجاد اشتغال استان، ۲۳ هزار شغل است که به عنوان نقطه شروع به آن نگاه می‌کنیم و در نظر داریم تا از این رقم نیز فراتر رود.

قاسمی فرزاد در ادامه گفت یکی از مسیر‌های ایجاد اشتغال در استان، تولید و حمایت از تولید است. با توجه به کارآمدی و کاربردی بودن فنی و حرفه‌ای، می‌تواند نقش موثری در تولید و ایجاد اشتغال ایفا کند.

وی افزود: با توجه به نقش فنی و حرفه‌ای در مهارت آموزی، در استان مهارت‌آموخته بیکار وجود ندارد. تلاش و فعالیت‌های مجموعه مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان قابل تقدیر است.

وی گفت: رشته‌های تعیین شده در مرکز آموزش دومنظوره فنی و حرفه‌ای شهرستان فامنین منطبق بر نیازهای جامعه باشد.

وی تاکید کرد: می‌توان از طریق آموزش‌ رشته‌های مختلف در این مرکز، جوانان خلاقی را پرورش داد تا هم نقشی در رشد و شکوفایی شهرستان و استان هم در اقتصاد کشور داشته باشند.

استاندار همدان با اشاره به ظرفیت‌های مجموعه فنی و حرفه‌ای استان گفت: مرکز آموزش دومنظوره فنی و حرفه‌ای فامنین باید در حوزه توسعه و افزایش ظرفیت‌های موجود مجموعه فنی حرفه‌ای به ویژه در رشته‌هایی که کارآمدی بیشتری در سطح شهرستان داشته باشد، گام بردارد.

photo_2022-02-26_10-11-12.jpgphoto_2022-02-26_10-11-15_1.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی