استاندار همدان: رفع کمبودهای بخش تولید مهم‌ترین اولویت است

photo_2021-12-06_16-10-28_3.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان، امروز از چند واحد صنعتی و تولیدی استان بازدید کرد. وی در جریان بازدید از این کارخانجات ، با تاکید بر حمایت بی چون و چرای دولت سیزدهم از رونق تولید و تولیدکنندگان، گفت: رفع موانع و جبران کمبودهای موجود در بخش صنایع و کارخانجات به عنوان یک اولویت محوری در دستور کار مدیریت اجرایی استان قرار گرفته است.

استاندار همدان افزود: تولیدکنندگان جهادگران عرصه اقتصادی هستند و در شرایطی که دشمنان تحریم‌های ظالمانه ای را بر ما تحمیل کرده، این قشر افسران بلندپایه ما در عرصه نبرد اقتصادی هستند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در عرصه تولید، تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم فضای کسب و کار و تولید در استان همدان دچار اخلال شود و برهمین اساس به صورت جدی و فعال از تولیدکنندگان حمایت می کنیم.

قاسمی فرزاد با اشاره به شعار محوری امسال مبنی بر «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» گفت: رفع موانع تولید و تسهیل شرایط برای فعالیت در این عرصه از مهم‌ترین وظایف مدیران اجرایی استان همدان است که اجرای آن با قوت دنبال می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر لزوم ورود کارخانه‌های راکد در تملک بانک‌ها به چرخه تولید، گفت: این واحدهای تملیکی باید در حوزه صنایع فعال و توسعه محور موجود در سطح استان به کار گرفته شوند.

وی افزود: بخش زیادی از واحدهای تولیدی در تملک بانک‌ها قرار گرفته و بلااستفاده و تعطیل مانده‌اند که فعال سازی این واحدها بسیار مهم و ضروری است.

وی از مدیران سیستم بانکی استان همدان خواست که در تعاملی سازنده با صنایع موفق استان مشارکت کرده و صنایع تملیکی را وارد چرخه تولید کنند.

استاندار همدان همچنین به مدیران و روسای دستگاه های اجرایی و بانک‌ها استان گفت که باید رویکرد توسعه محور داشته باشید تا تولید در استان مانا و جاودان بماند.

قاسمی فرزاد همچنین توسعه صنایع تبدیلی را با توجه به حجم گسترده تولید محصولات کشاورزی ضروری دانست و تصریح کرد: به موازات تقویت این بخش باید توسعه کشت گلخانه ای را نیز در استان همدان به صورت جدی در دستور کار قرار دهیم.

وی کاهش مصرف آب و افزایش بهره وری تولید را از جمله مزایای کشت‌های گلخانه ای ذکر کرد و گفت: تولیدات گلخانه ای استان همدان باید در کارخانه های صنایع تبدیلی موجود فراوری و صاحب ارزش افزوده شود.

در این بازدید استاندار همدان با جمعی از تولیدکنندگان به گفتگو پرداخت و از نزدیک در جریان مسائل ایشان قرار گرفت.

photo_2021-12-06_16-13-02_1.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی