استاندار همدان: زمین طرح نهضت‌ ملی مسکن تمامی شهرهای استان تأمین شده است

photo7505828550.jpg

استاندار همدان گفت: خوشبختانه در طرح نهضت ملی مسکن برای تمامی شهرهای استان زمین به اندازه کافی تأمین شده و در تعدادی از شهرها سیر مراحل قانونی در حال طی شدن است.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان روز سه شنبه در پایان بیست‌ودومین جلسه‌ی شورای تأمین مسکن استان در گفت‌وگو با خبرنگار صدا و سیمای مرکز همدان، گفت: طرح‌های لازم برای تفکیک و واگذاری زمین‌ها تهیه شده و کار ساخت و ساز در سطح استان با سرعت خوبی پیش می‌رود.

مقام عالی دولت در استان گفت: مسکن مهر که بلاتکلیف باقی‌مانده بود؛ تعیین تکلیف شده و واگذاری آن‌ها درحال انجام است.

وی افزود: بافت‌های فرسوده در زمره مناطقی هستند که می‌توانند از تشویقات ۱۹‌ گانه بهره‌مند شوند و این تشویقات ظرفیت‌های بسیارخوبی در اختیار مردم شریف و فعالین حوزه ساخت و ساز قرار می‌دهد.

استاندار همدان بیان کرد: با اقدامات بسیار خوب بنیاد مسکن انقلاب‌اسلامی مساکن روستایی سرعت تکمیل و پیشرفت بسیار خوب دارد.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: طبق گزارش فرمانداران شهرستان‌ها تمام کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند تعیین تکلیف شده‌اند.

وی افزود: تأمین زمین تقریباً در تمامی شهرها برای متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که فرزند سوم آن‌ها از تاریخ ۲۸ آبان‌ماه ۱۴۰۰ متولد شده نیز پیش‌بینی شده است یا در شرف انجام است که بعد از واگذاری‌ها آمار دقیق اعلام خواهد شد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی