استاندار همدان: سپاه پاسداران حامی مردم است

170131135.jpg

استاندار همدان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنگ سخت و نرم و همچنین در بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله همواره در کنار مردم و حامی آنها است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در همایش بزرگداشت استاد فکر آیت الله محمد تقی مصباح یزدی و آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر با اشاره به تهدید اروپا به تروریستی خواندن سپاه پاسداران افزود: اروپا اگر اندکی عقلانیت داشته باشد می داند این طرح ناپخته از لحاظ امنیتی و نظامی آنها را با مشکلات جدی مواجه می‌کند.

وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی و فعالیت های فکری، اندیشه ای و فرهنگی آیت الله مصباح یزدی ادامه داد: وی مردی از سلاله پاکان و فرزند راستین اسلام بود و همواره قبل از انقلاب اسلامی یار امام (ره) و در کنار آن حضرت بود.

استاندار همدان آیت الله مصباح را یک متفکر فیلسوف و مرد اخلاق دانست که در پیشانی مبارزه با فرهنگ منحط غرب و رسوایی آن تلاش می کرد اظهار داشت: حکومت پهلوی هیچگاه متوجه حرکات اندیشه ای و پایه ای آیت الله مصباح نبود.

قاسمی فرزاد افزود: آیت الله مصباح زحمات زیادی در گسترش فرهنگ اسلامی به شکل مستدل و با تکیه به آیات و روایات در بین جوانان داشت و جوانان گام دوم انقلاب نیز محصول تلاش وی بود.

وی تاکید کرد: آیت الله مصباح اعتقاد داشت باید نسل جوان را در مقابله با فرهنگ منحط غربی با اندیشه های محکم و پربار معارف اسلامی مسلح کرد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی