استاندار همدان: شهرداری‌ها در بازسازی و بهسازی بافت فرسوده اهتمام ویژه داشته باشند

333727.jpg

استاندار همدان گفت: از شهرداران سطح استان به ویژه در شهرهایی که تراکم بافت فرسوده بیشتر است، انتظار می‌رود با حرکت جهادی برای بازسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده تلاش کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان روز شنبه در جلسه‌ی ستاد بازآفرینی شهری، گفت: ستادی متشکل از معاونین شهرداران و افراد با تجربه و نماینده‌ای از انجمن انبوه‌سازان برای اطلاع‌رسانی و تبیین بندهای ۱۹‌ گانه تشویقی در طرح بازسازی و نوسازی بافت فرسوده برای مردم ایجاد شود.

مقام عالی دولت در استان گفت: شهرداری‌ها به ویژه مدیریت شهری همدان برای طرح بازآفرینی شهری از افراد با تجربه استفاده کنند.

وی افزود: طرح بازسازی و بهسازی بافت فرسوده با وجود بندهای ۱۹ گانه تشویقی برای انبوه‌سازان، مشوق خوبی است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند.

استاندار همدان بیان کرد: بعضی بافت‌های فرسوده که به دلیل امکان ریزش بنا، خطر آفرین هستند، باید تخریب و با ظاهر سنتی خود بازسازی شوند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: ضوابط تفکیک بافت فرسوده و بافت تاریخی باید شفاف و صریح بیان شود و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی موظف است نهایت همکاری برای صدور پروانه و مجوز ارتفاع را در دستور کار قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: فرمانداران اجرای دقیق طرح بازآفرینی شهری را نظارت و پیگیری کنند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی