استاندار همدان: صهیونیست‌ها پیمانکار استکبار جهانی علیه کشورهای اسلامی هستند

photo7272659858.jpg

استاندار همدان گفت: عملکرد رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی نشان می‌دهد آنها پیمانکار اقدامات امنیتی و خرابکارانه استکبار علیه کشورهای اسلامی و مستقل جهان هستند.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان گفت: رژیم منحوس صهیونیستی برای ملت جهان و امت اسلامی دستاوردی جز خون‌ریزی و شرارت نداشته و اساس شکل‌گیری آن بر این اساس است.

استاندار همدان ادامه داد: امروز جهان اسلام در غم و ماتم جان‌کاه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه است که در طول بیش از ۷۰ سال گذشته به اوج خود رسیده است.

وی اضافه کرد: حضرت امام‌خمینی(ره) در دهه ۴۰ فرمودند رژیم صهیونیستی غده چرکین و جرثومه فساد است و جز تباهی در جهان اقدامی انجام نمی دهد.

دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان با هم‌افزایی برگزار شد

استاندار همدان در ادامه گفت:اگر نگاه جهادی و اقدامات خودجوش مردم شریف و دستگاه‌های اجرایی و قرارگاه مرکزی سپاه پاسداران نبود، برگزاری دومین کنگره‌ی ملی هشت هزار شهید استان امکان‌پذیر نبود.

وی افزود: از اقدامات مردم شریف دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان، فرمانده سپاه استان و اعضای دبیرخانه دومین کنگره‌ی ملی هشت هزار شهید استان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و تشریک مساعی مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر دست‌اندرکاران برگزاری کنگره‌ شهدا استان قدردانی می‌کنم.

اشتغالزایی در همدان طی نیمه اول امسال بیش از میزان تعهد محقق شده است

استاندار همدان همچنین در پایان این نشیت در جمع خب نگاران گفت: امسال حدود ۲۰ هزار اشتغال تعهد داریم که اکنون بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغالزایی انجام شده و این تعداد بیش از تعهد ۶ ماهه اول سال است.

وی اضافه کرد: ۹۴ درصد از دستگاه‌های اجرایی موافقت‌نامه‌های اعتباری خود را مبادله کرده‌اند و تسریع در روند تبادل موافقت‌نامه‌های دستگاه‌ها مورد تأکید است.

استاندار همدان اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی ارائه سرفصل‌هایی جهت تأمین اعتبار از وزارت متبوع را باید پیگیری کنند.

در این جلسه به مدیران کل دستگاه‌های اجرایی تأکید شد؛ جذب اعتبارات تخصیصی از محل تملک دارایی و سفر رئیس‌جمهور محترم را در موعد مقرر پیگیری کنند.

همچنبن مصوبات حوزه نهضت ملی مسکن در کمیسیون ماده ۵ و کارگروه زیربنایی، در شورای برنامه‌ریزی و توسعه نیز تصویب شد.

طبق اعلام وزارت نفت، پروژه‌هایی که از محل اعتبارات نفت تخصیص پیدا می‌کنند، باید در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان نیز تصویب شود. 

photo7272280343.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی