استاندار همدان: طرح توسعه آرامگاه حیقوق نبی(ع) گردشگری شهرستان تویسرکان را تقویت خواهد کرد

photo_2022-03-12_07-39-16.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در جمع نمازگزاران جمعه تویسرکان، گفت: طرح توسعه آرامگاه حیقوق نبی(ع) گردشگری شهرستان تویسرکان را تقویت خواهد کرد.

استاندار همدان گفت: تمام تلاش حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی، حل کردن مشکلات معیشتی مردم، اشتغال و تولید است.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم در یک اقدام انقلابی، به موضوع واکسیناسیون ورود کرد و در زمان کوتاه و به طور گسترده تزریق واکسن کرونا انجام شد. یکی از برکات واکسن کرونا، برگزاری نماز جمعه و جماعت است که در دو سال گذشته در بسیاری از شهرهای ایران تقریبا تعطیل شده بود.

وی با اشاره به سفر خودبه شهرستان تویسرکان گفت: سفر امروز به شهرستان تویسرکان به‌خاطر برگزاری جلسه هیئت امنای آستانه مقدس حضرت حیقوق نبی(ع) بود.

وی افزود: طرحی از جانب میراث فرهنگی و گردشگری استان برای توسعه آرامگاه حیقوق نبی آماده شده که باید فرآیند‌های اداری آن تا توصیب شدن توسط اهل فن، طی شود.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به طرح توسعه آرامگاه حیقوق نبی گفت: طرح توسعه آرامگاه حیقوق نبی(ع)، هم در شان این پیامبر خداوند است و هم درجهت توسعه و عمران شهرستان به ویژه در حوزه گردشگری پی‌ریزی شده است.

وی افزود: شهرستان تویسرکان یکی از قطب‌های دارویی کشور است که باید از این ظرفیت در راستای توسعه شهرستان استفاده شود.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به انسجام مدیران ارشد شهرستان تویسرکان و همکاری خوب با امام جمعه این شهرستان گفت: ارکان نظام در شهرستان تویسرکان دارای یک ارتباطات قوی و یک انسجام در اداره امور هستند که نقش مهمی در پیشبرد اهداف دولت در این شهرستان را خواهد داشت.

photo_2022-03-12_07-39-31.jpgphoto_2022-03-12_07-39-05.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی