استاندار همدان مطرح کرد؛ احداث ایستگاه قطار در شهرستان فامنین در دستور کار است

image_2022_4_17-9_39_1_985_kTP.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در آئین سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در شهرستان فامنین، گفت: احداث ایستگاه قطار در شهرستان فامنین در دستور کار است.

استاندار همدان گفت: با مدیریت خوب دولت سیزدهم در راستای کنترل ویروس منحوس کرونا و گشایش‌هایی که صورت گرفت، امسال مردم توانستند  مسافرت‌های نوروزی خود را پس از دو سال و به راحتی انجام دهند.

وی افزود: سلامت جامعه ارمغانی بود که دولت انقلابی آیت‌الله دکتر رئیسی برای مردم آورد.

وی گفت: دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان، بسیار خرسندکننده و قابل توجه‌ است.

قاسمی‌فرزاد، در ادامه با اشاره به عملکرد برخی کشورها در رویارویی با سویه جدید کرونا یعنی اومیکرون گفت: آمار مرگ و میر ناشی از سویه اومیکرون در کشور آمریکا پس از چهار ماه درگیری، ۲۰۰هزار نفر، در کشور آلمان پس از سه تا چهار ماه درگیری ۲۰‌هزارنفر است.

وی افزود: این در حالی است که در کشور ایران با وجود همه تحریم‌ها آمار مرگ‌ و میر‌ سویه اومیکرون پس از ۲ماه درگیری، ۶هزار نفر است.

وی گفت: اکنون در وضعیتی هستیم که جوانان ایرانی با اتکا به دانش و تکنولوژی داخلی توانسته‌اند چندین نوع واکسن کرونا تولید کنند.

نماینده عالی دولت در استان، گفت: رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی دولت حضرت آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی نقش موثری در کنترل ‌و مدیریت کرونا داشته است.

وی گفت: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم بیش از هرچیز به فکر معیشت، اشتغال و سفره مردم است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کارگروه اقدام مشترک و تنظیم بازار در سطح کشور و به دنبال آن استان، میوه شب عید و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تامین و توزیع شد.

استاندار همدان گفت: دولت سیزدهم، طی برنامه‌ریزی دقیق، توجه به شعار سال، اشتغال آفرینی، حمایت از تولید دانش‌بنیان را در دستور کار قرار داده است.

وی گفت: طی چند ماه اخیر دولت سیزدهم، اقدامات ارزشمندی در سطح‌ استان و شهرستان از جمله تامین آب شُرب، راه‌های مواصلاتی و زیرساخت‌ها انجام داده که قابل توجه‌اند.

وی افزود: اقدامات لازم جهت احداث ایستگاه قطار در شهرستان فامنین در دستور کار است.

وی در پایان با اشاره به دیدار کارگزاران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی با رهبر معظم انقلاب، گفت: در مراسمی که در خدمت مقام معظم رهبری بودیم، رئیس جمهور بنده را مورد تفقد قرار دادند و فرمودند: "سلام گرم من را به مردم خوب استان همدان برسانید."

image_2022_4_17-9_39_3_785_6An.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی