استاندار همدان مطرح کرد؛ احیای دو واحد تولیدی در نخستین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سال جدید

 image_2022_4_5-13_51_4_428_I1R.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در دومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جدید، گفت: دو واحد تولیدی در نخستین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جدید احیا شدند.

استاندار همدان گفت: کارگروه ستاد تسهیل در سال جدید به طور ویژه پیگیر تحققِ شعار سال و منویات مقام معظم رهبری باشد.

وی افزود: در سایه تولید است که اشتغال ایجاد می‌شود و وابستگی‌ به بیرون از کشور از بین می‌رود، با حمایت از تولید اصول اقتصاد مقاومتی نیز انجام می‌شود. با توجه به منسوخ شدن روش‌های سنتی در امر تولید، رهبر معظم انقلاب با درایت و بصیرت، در سال جدید تولید مبنی بر دانش بنیان را طرح کردند.

قاسمی فرزاد گفت: تولید باید برای جوانان کشور و فعالان، ایجاد اشتغال کند.

وی اظهار کرد: برنامه ارتقاء کمی و کیفی تولید، بر مبنای دانش و همچنین اشتغال جوانان طرح‌ریزی شود.

نماینده عالی دولت در استان، با اشاره به اهمیت شعار سال، گفت: مجموعه‌های دست اندر کار تولید، باید حمایت و پشتیبانی‌های خود را در راستای تحقق شعار سال انجام دهند.

وی افزود: از ضروریات تولید، تامین زیرساخت‌های ارتباطی، گاز، برق و آب است، لذا برای تسهیل در امر تولید، تامین زیرساخت‌ها در اولویت باشد.

وی با اشاره به بازاریابی واحدهای تولیدی، گفت: باید زمینه بازاریابی و تجارت الکترونیک برای واحدهای تولیدی استان فراهم شود.

قاسمی‌فرزاد، از تشکیل یک کارگروه در راستای دانش‌بنیان کردن تولید در استان خبر داد و گفت: یک کارگروه در راستای دانش‌بنیان کردن تولید در استان با حضور دانشگاهیان، نخبگان و متخصصان تشکیل خواهد شد.

وی افزود: حمایت تام و تمام از شرکت‌های دانش بنیان در اولویت دستگاه‌های اجرایی مربوطه باشد.

نماینده عالی دولت در استان گفت: حدود ۳۰۰ واحد شرکت‌های دانش بنیان و فناور در استان مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به برنامه‌های استان در راستای دانش‌بنیان‌کردن واحدهای تولیدی، گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری و هدف‌گذاری انجام شده، باید تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در سال جدید به دو برابر افرایش یابد.

وی در پایان آماری از تعداد جلسات و مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان را این‌گونه ارائه کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تا کنون، ۶۴ جلسه را تشکیل و بیش از ۲۸۲ فقره مصوبه در دستور‌ کار قرار داده است.

image_2022_4_5-13_51_12_499_Hfc.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی