استاندار همدان مطرح کرد؛ شروع فعالیت کلیه مدارس و دانشگاه‌های استان از ۱۴ فروردین به صورت حضوری

image_2022_3_31-8_17_39_714_ytE.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در شورای آموزش و پرورش استان، گفت: فعالیت کلیه مدارس و دانشگاه‌های استان از ۱۴ فروردین به صورت حضوری انجام می‌شود.

استاندار همدان گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین، باید کاملا بازگشایی و کلاس‌ها به‌طور حضوری برگزار شوند.

وی افزود: با افرادی که به صورت حضوری در کلاس‌ها حاضر نمی‌شوند طبق آئین‌نامه‌ها و مقررات قانونی مربوطه برخورد شود.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی به شهروندان در جهت بازگشایی مدارس و دانشگاه‌‌های استان، گفت: صدا و سیما، اصحاب رسانه و کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت کرونا، برنامه‌ و تصمیماتی اتخاذ کنند که بازگشایی مدارس و دانشگاه‌های استان، به طور گسترده انعکاس خبری پیدا کند.

وی تاکید کرد: تیم‌های بازرسی اداره کل آموزش و پرورش و دیگر دستگاه‌های متولی، در راستای بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی، بازدید‌ها و نظارت‌های لازم را انجام دهند.

وی گفت: اداره کل آموزش و پرورش در راستای تکمیلِ نصب تهویه کلاس‌های مدارس در سطح استان، اقدام کند.

نماینده عالی دولت در استان، حفظ سلامت دانش آموزان را ضروری دانست و در این راستا گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان، ضمن بازگشایی مدارس، اقدامات لازم در جهت حفظ سلامت دانش‌آموزان در کلاس‌های بالای ۲۵ نفر را انجام دهد.

وی همچنین تاکید کرد: شهرداری همدان نیز تصمیمات لازم در جهت بررسی و انجام سرویس‌های مدارس را اتخاذ کند تا خانواده‌ها در‌ راستای رفت‌و‌آمد فرزندان خود، دچار مشکل خاصی نشوند.

قاسمی‌فرزاد تشریح آسیب‌های برگزاری کلاس‌های مدارس به صورت غیر حضوری را برای والدین امری ضروری قلمداد کرد و گفت: برنامه‌های اقناع‌سازی و اطلاع‌رسانی به شهروندان در راستای آسیب‌های تشکیل کلاس‌های غیر‌حضوری، اُفتِ تحصیلی حاصل از این شیوه برای دانش‌آموزان در سطح استان در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان، گفت: ضرورت دارد جلسات شورای آموزش و پرورش در سال جدید به طور مستمر و منظم برگزار شود تا مسائل و مشکلات احتمالی، به فوریت حل و فصل شوند.

image_2022_3_31-8_17_38_982_45Q.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی