استاندار همدان مطرح کرد: سه هزار و ۱۴۱ طرح هدیه دولت سیزدهم به همدان در سخت‌ترین شرایط

 2ea13342-80be-411e-b65c-37b79103910f.jpg

استاندار همدان گفت: دولت مردمی سیزدهم در سخت ترین شرایط و مشکلات انباشت شده از گذشته ظرف یک سال و نیم از شروع فعالیش تاکنون بیش از ۳ هزار و ۱۴۱ طرح در بخش های مختلف در این استان اجرا کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در مراسم افتتاح سالن باستانی مریانج همدان اظهار داشت: خوشبختانه با درایت رییس جمهور، در عرصه‌های مختلف کشور شاهد پیشرفت‌های قابل توجه دولت سیزدهم هستیم.

وی با اشاره به اختصاص اعتبارات مالی مناسب در سفر رییس جمهور به همدان، افزود: ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر آیت الله رئیسی به استان همدان اختصاص یافت که به نسبت بسیاری از استان‌های بزرگ کشور، رقم قابل توجهی است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه سه هزار و ۱۴۱ طرح در مجموع به ارزش ۱۱ هزار و ۶۲۲ میلیارد تومان از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون در این استان اجرا شده است، ادامه داد: در دهه فجر امسال ۹۵۶ طرح به ارزش سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بهره برداری و عملیات اجرایی ۱۵۰ طرح به ارزش ۸۵۲ میلیارد تومان آغاز شده است.

استاندار همدان با تاکید بر جایگاه مهم ورزش‌های زورخانه‌ای در فرهنگ غنی دینی، انقلابی و ملی ایرانیان گفت: ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی علاوه بر اینکه سلامت جسم و روح را تضمین می‌کند، حس نوع‌دوستی، کمک به دیگران، جوانمردی، غیرت و غیرتمندی را در جامعه نهادینه می‌کند.

وی اضافه کرد: حفظ ورزش زورخانه‌ای و تقویت آن یک اصل است و باید توجه ویژه‌ای به آن شود و خوشبختانه در همدان شرایط خوبی به لحاظ زیرساخت‌های این ورزش داریم.

قاسمی فرزاد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن استان همدان خاطرنشان کرد: استان همدان به خصوص شهر مریانج که میزبان سالن باستانی است، در طول انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی سرداران و فرماندهان ارزنده از جمله شهید مظاهری، حاجی بابایی و مریانجی‌ها را تقدیم نظام کرده است.

وی با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: این انقلاب تحول بزرگی در مسیر تاریخ به وجود آورد و در دوران حضور با برکت امام امپراتوری شرق به‌هم ریخت.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی