استاندار همدان مطرح کرد: فراگیری مهارت‌ها؛ توسعه اشتغال پایدار و رشد اقتصادی جامعه

photo_2021-12-16_08-32-02.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان در بازدید از غرفه‌های نمایشگاه《فرصت‌های شغلی مهارت‌محورِ کم سرمایه‌بر》ضمن ارزیابی مثبت و تقدیر از دست‌اندرکاران این نمایشگاه، گفت: افرادی که در دوره‌های آموزشی اداره فنی و حرفه‌ای، شرکت می‌کنند به‌صورت علمی و عملی مهارت‌ها را آموزش فرا خواهند گرفت.

استاندار همدان با اشاره به نقش آموزش‌های تخصصی صنایع مختلف در کشور گفت: فراگیری مهارت‌ها، تاثیر مثبتی در توسعه اشتغال پایدار و رشد اقتصادی جامعه خواهد گذاشت.

وی ضمن تقدیر و تشکر از محصولات ارزنده و برنامه‌های خوبی که در قالب این نمایشگاه عرضه شد، گفت: اداره فنی‌وحرفه‌ای در راستای تشویق و ترغیب گروه‌های مختلف به آموزش و کسب مهارت‌های تخصصی‌تر تلاش کند.

قاسمی‌فرزاد گفت: تا کنون تولید برخی محصولات، انحصاری بوده، اما اکنون با فراگیری و آموزش‌های علمی از سوی نهاد‌های متولی، به‌صورت مستقل در توسعه استان نقش‌آفرینی می‌کنند.

استاندار همدان با اشاره به کیفیت و کمیت برخی مشاغل و صنایع ارائه شده در این نمایشگاه، گفت: برخی از صنایع و حِرَفی که در این نمایشگاه عرضه شدند، می‌توانند در سطح جهانی ارائه خدمات کنند. بنابراین از حِرَف و صنایعی که ظرفیت‌ و توانمندی ملی و بین‌المللی داشته باشند، حمایت و پشتیبانی می‌شود.

قاسمی‌فرزاد گفت: اداره فنی و حرفه‌ای استان، مهارت‌ها و حِرَف مختلف را به‌صورت پایه‌ای و تخصصی آموزش می‌دهد.

وی تصریح کرد: بدون شک آموزش‌های در نظر گرفته شده و تخصصی، در بالابردن کیفیت مشاغل خدماتی در کشور تاثیر بسزایی دارند.

دکتر علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان در پایان سخنان خود گفت: مشاغلی که به‌صورت علمی آموزش داده می‌شود، قابلیت عرضه افراد توامند به جامعه را دارد.

photo_2021-12-16_08-23-44.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی