استاندار همدان: نیروهای راهداری برای پذیرایی گردشگران نوروزی در آمادگی کامل هستند

photo_2022-03-19_11-11-46.jpg

استاندار همدان با تقدیر از تلاش مجموعه راهداری، گفت: نیروهای راهداری استان با آمادگی کامل پذیرای میهمانان نوروزی خواهند بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، علیرضا قاسمی فرزاد روز جمعه با حضور در  جمع راهداران استان همدان و بازدید از اقدامات انجام شده پیش از شروع سال جدید، افزود: تلاش شود ورودی شهرها دارای فضای مرتب و قابل قبول برای حضور و استفاده میهمانان و گردشگران نوروزی باشد.

وی اظهار داشت: همکاران راهداری استان همدان در پی برقراری امنیت و آرامش مردم و مهمانان نوروزی هستند.

استاندار همدان افزود: اقدامات و فعالیت مجموعه راهداری استان در طول سال به ویژه زمستان و ایام نوروز قابل تقدیر و تشکر است. 

وی اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های انجام شده، معمولاً تصادفات در محدوده  ۳۰ کیلومتر مانده به مقصد انجام می‌شود و برهمین اساس فضایی در مبادی ورودی استان  طراحی شده تا گردشگری پس از یک توقف کوتاه و استراحت به مسیر خود ادامه دهند.

گفتنی است، ۵۳۳ نیروی راهدار با ۳۱۲ دستگاه انواع ماشین آلات در ۳۴ راهدارخانه مرکزی، ثابت و سیار استان همدان مشغول خدمت رسانی هستند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی