استاندار همدان : هشت سال دفاع مقدس به واقع یکی از درخشان‌ترین و پُرافتخارترین ایام کشور است

photo6662000436.jpg

استاندار همدان گفت : هشت سال دفاع مقدس به واقع یکی از درخشان‌ترین و پُرافتخارترین ایام کشور است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان،  علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در سومین جلسه‌ی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، گفت: هفته‌ی دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و حماسه‌سازی‌هایی است که در طول هشت سال مردم رشید و غیور ایران اسلامی رقم زدند.

مقام عالی دولت در استان : در دوران‌های مختلف و در اثر جنگ‌ها و بی‌کفایتی پادشاهان بخش‌هایی از این سرزمین‌ جدا شد اما طی هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس یک متر از خاک ایران اسلامی جدا نشد.

قاسمی فرزاد گفت : در هفته‌ی دفاع مقدس یاد شهدا را گرامی میداریم و خاطرات آن ایام را مرور می‌کنیم تا فراموش نکنیم دشمنان چه نقشه‌‌ای برای ایران اسلامی کشیده بودند و فرزندان راستین این سرزمین چه حماسه‌هایی آفریدند.

استاندار همدان تاکید کرد : در هفته‌ی دفاع مقدس یکبار دیگر صلابت و توان قدرت جمهوری اسلامی به جهانیان نشان داده خواهد شد.

وی افزود : اردوگاه‌های استان در اهواز و آبادان به نحو شایسته‌ای مرتب و تجهیز شده و آماده پذیرش عزیزان کاروان‌های راهیان نور است.

photo6662001338.jpg

استاندار همدان بیان کرد : نمایش «فصل شیدایی» در همدان با استقبال بیش‌از ۱۵۰ هزارنفر از مردم دارالمؤمنین و دارالمجاهدین روبه‌رو شد که در نوع خود بی‌نظیر بود و قابل تقدیر است.

قاسمی فرزاد گفت : در ۱۴ خردادماه امسال و سالگرد رحلت جانگداز امام عظیم الشأن(ره) ۶ هزار نفر از استان همدان به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) اعزام شدند.

وی افزود : در ایام گذشته بیش از ۷۵ درصد زائرین حضرت اباعبدالله‌الحسین (علیه‌السلام) از محور شهرستان‌های استان همدان عبور کردند و استان افتخار خادمی زائرین اربعین حسینی(ع) را داشت و تمام ادارات، دستگاه‌ها و نهادها پای‌کار بودند.

استاندار همدان گفت : بیش از ۷۰۰ دستگاه اتوبوس از استان برای انتقال زائرین بازگشته از عتبات عالیات به پایانه مرزی مهران اعزام شدند و طی فراخوانی نیز دستگاه‌های اجرایی استان بسیج شدند و خودروهای دولتی را برای جابجایی زائرین به صورت صلواتی و رایگان به شهرهای مرزی ایلام و مهران اعزام کردند. 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی