استاندار همدان: هنرمندان ملایری، شهر خود را به قطب جهانی مبل و منبت تبدیل کرده‌اند

photo_2024-10-24_12-04-03.jpg

استاندار همدان: هنرمندان چیره‌دست ملایری، آثار فاخر و ارزشمندی را خلق کرده‌اند و اقدامات شایسته‌ای توسط فعالان این حوزه انجام شده است.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، حمید ملانوری‌شمسی استاندار همدان در بازدید از بازار مبل و منبت ملایر، گفت: برگزاری جشنواره‌های اخیر در ملایر، توانسته هنر و صنعت مبل و منبت را در سطح ملی معرفی کند و بدون شک این شهرستان در آینده نزدیک می‌تواند به عنوان یکی از قطب‌های هنر مبل و منبت در جهان شناخته شود.

وی افزود: هنر صنعت مبل ملایر به لحاظ اشتغال‌زایی و درآمدزایی برای این شهرستان و استان همدان تأثیر بسزایی داشته و به طور قطع این روند موجب توسعه بیشتر خواهد شد.

مقام عالی دولت در استان گفت: شهروندان ملایر اشتیاق زیادی به این هنر و صنعت دارند و توانمندی‌های هنری آن‌ها، به ویژه در زمینه مبل و منبت، یکی از دلایل اصلی رشد اقتصادی و فرهنگی این شهرستان است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی