استاندار همدان: پیشرفت کشور از مسیر توجه به آموزش‌وپرورش می‌گذرد

393041.jpeg

استاندار همدان گفت: اگر کشوری به سوی پیشرفت قدم بردارد، باید در آموزش‌وپرورش سرمایه‌گذاری کند تا نسلی همانند ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۴ هزار شهید معلم تربیت شوند که در راه مانایی ایران‌ اسلامی جان خود را هدیه کردند.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در مراسم گرامیداشت و تکریم مقام معلم در شهرستان فامنین، گفت:معلم اول، خداوند باری‌تعالی است که به پیامبر اکرم(ص) علم و کتاب قرآن عطا فرمود و در قرآن (سوره جمعه) به شایستگی به عظمت مقام معلم اشاره می‌کند.
مقام عالی دولت در استان گفت: همچنین جایگاه والای معلمان با روایت حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) که فرمودند؛ هرکس به من کلمه‌ای بیاموزد مرا بنده خود کرده، قابل تبیین است.

وی افزود: سطح فرهنگ‌ها، بینش‌ها و ارزش‌ها در خانواده‌ها متفاوت است از همین رو محلی که می‌تواند یک تعادل خاص بین دانش‌آموزان ایجاد کند، آموزش‌وپرورش است تا دلبستگی و وابستگی‌های دینی، ملی، اعتقادات و ارزش‌های جامعه اسلامی را سرلوحه دروس قرار دهد.

استاندار همدان بیان کرد:دولت مردمی و انقلابی ایران قوی تمام تلاش و توان خود را برای تقویت آموزش‌وپرورش در زمینه‌ ارتقای محتوا با تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین و توسعه زیرساخت‌ها به کار بسته است‌.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: نقش و حضور خیرین در ساخت مدارس بی‌بدیل و ارزشمند بوده و قابل تقدیر است.

وی افزود: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه شود تا فارغ‌التحصیلان مهارت‌آموز در تخصص خود به کار گرفته شوند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی