استاندار همدان: گشت‌های مشترک، به‌صورت سرزده نظارت و کنترل بر بازار را انجام خواهند داد

photo_2021-12-15_13-54-46.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، گفت: تیم‌های مشترک نظارتی با ترکیبی از تعزیرات، اتحادیه، پلیس اماکن، اصناف، دفتر اقتصادی، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صمت در سطح شهر بازدید، کنترل و نظارت‌های لازم بر بازار و بخش‌‌های مختلف آن را برعهده دارند.

استاندار همدان، افزود: کمیته مشترک اقدام، در جهت کنترل و نظارت بر بازار در استان تشکیل خواهد شد. در این راستا از ظرفیت و تجربیات بسیج اصناف در کنترل و نظارت بر بازار استان استفاده شود.

قاسمی‌فرزاد در ادامه، با اشاره به تعدیل قیمت نان در استان و سطح انتظارات مردم از نانوایی‌ها، گفت: با توجه به تعدیل قیمت‌های اخیر نان، انتظار می‌رود نانوایی‌ها نان با کیفیت و مناسبی به مردم عرضه کنند.

وی گفت: کیفیت نان در برخی نانوایی‌ها پایین است، گشت‌های مشترک نظارتی استان، طی‌ بازرسی‌های خود به این موضوع توجه کنند.

استاندار همدان افزود: تیم‌های نظارتی برای افزایش رضایت‌مندی مردم، در جهت ارتقا کیفیت محصولات نانوایی‌ها، بازرسی‌های خود را تشدید کنند.

نماینده عالی دولت در استان، حمایت از تولید کننده را یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: سیاست حمایتی دولت این است که در مواقع کاهش قیمت، خرید تضمینی دام را انجام دهد تا تولید کننده نیز ضرر نکند.

وی افزود: در راستای حمایت دولت از تولید کننده، خرید تضمینی از مرغداران استان انجام خواهد گرفت.

قاسمی‌فرزاد در ادامه با اشاره به دخایر کالاهای اساسی استان، گفت: طی گزارش‌های جهاد کشاورزی استان، در زمینه ذخایر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان، مشکل خاصی وجود ندارد.

وی افزود: پشتیبانی امور دام استان مکلف است که تولید مازاد مرغ‌داران را خریداری و برای ماه‌های پایانی سال ذخیره‌سازی کند.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنان خود، معضل میدان میوه‌ و تره‌بار همدان و سایر شهر‌های استان را یک مسئله جدی دانست و گفت: همدان به عنوان کلانشهر، به مراکز یا میادین میوه و تره‌بار شهرداری نیاز دارد و برای ایجاد توازن قیمت‌ها نیز امری ضروری است.

قاسمی‌فرزاد، افزود: سازماندهی و در چارچوب قرار دادن میادین میوه و تره‌بار یک مطالبه عمومی است که مدیران مربوطه باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
استاندار گفت: سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری همدان دایر شود، این اقدام، نه‌‌تنها ارتباط مستقیم مصرف‌کننده با تولید کننده را به همراه دارد، بلکه نقش موثری نیز در کنترل قیمت‌ها ایفا می‌کند. بنابراین شهرداری‌ها در راستای ایجاد میادین میوه و تره‌ بار در سطح استان اقدام کنند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی