استاندار همدان: یک‌هزار و ۵۰۳ واحد مسکن مهر که سالها بلاتکلیف بودند، تعیین تکلیف شده است

photo7015749957.jpg

استاندار همدان گفت: یک‌هزار و ۵۰۳ واحد مسکن مهر که سالها بلاتکلیف بودند، با پیگیری‌های مجدانه در طول سال گذشته تاکنون تعیین تکلیف شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در پایان جلسه‌ی شورای تأمین مسکن استان، گفت:آخرین پروژه‌‌ی مسکن مهر استان، پروژه ۲۲۸ واحدی کبودرآهنگ است که با سازنده توافق شده و در قالب گروه‌های ساخت با تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی به متقاضیان واجد شرایط واگذار خواهد شد.

وی افزود: تسهیلات مسکن روستایی ۲۰۰ میلیون تومان تعیین و مبلغ این تسهیلات در شهرها نیز به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

قاسمی فرزاد ضمن بیان تأمین زمین در ۲۸ شهر استان زمین برای طرح نهضت ملی مسکن صورت قطعی و در مابقی شهرها نیز در حال انجام توافقات هستیم، گفت: در شهر ملایر زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن تأمین شده که در حال بررسی جنسیت و نوع خاک توسط سازمان جهادکشاورزی و تعیین تکلیف نهایی است.

استاندار همدان در ادامه اظهار کرد: با تکمیل اقدامات در شهرهای ملایر و همدان، بیش از ۸۶ درصد کار نهضت ملی مسکن در استان انجام می‌شود.

مقام عالی دولت در استان همداندر پایان متذکر شد: استقبال خوبی در شهرهای تعیین تکلیف شده وجود دارد و روند معرفی متقاضیان به بانک‌های عامل در حال پیگیری است.

 

photo7014515382.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی