استاندار همدان: یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان همدان جذب شد

 4838333e-cd2d-461a-b31a-3062946a14d8.jpg

استاندار همدان گفت: تخصیص بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر مردادماه رییس جمهور و هیات دولت به استان مصوب شده است که تاکنون یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از این اعتبار جذب شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در نشست خبری و پاسخ به سوالات خبرنگاران با بیان اینکه در دهه فجر امسال ۸۵۰ برنامه فرهنگی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: ۳۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به ارتقا فرهنگ عمومی استان اختصاص یافته است.

وی در رابطه با افزایش پروازهای فرودگاه همدان افزود: مردم از خریداری بلیت‌های هواپیما استقبال نکردند و با وجود ورود شرکت‌های ایرلاین، پروازهای این فرودگاه بدون مسافر ماند.

استاندار همدان تاکید کرد: به دنبال ایجاد یک ایرلاین اختصاصی در فرودگاه همدان هستیم تا با استقرار در فرودگاه، در خدمت مسافران باشد و در صورت استقبال نکردن مردم نیز، مسافران سایر فرودگاه‌ها را جابه‌جا کند.

وی اضافه کرد: ساخت ایستگاه جدید مسافربری قطار و تکمیل ایستگاه راه‌آهن فعلی در دستور کار قرار دارد و عملیات اجرایی آن با توجه به اعتبارات تخصیصی پیش می‌رود.

قاسمی‌فرزاد در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در رابطه با انتصابات انجام شده در استان، گفت: با توجه به نگاه کارآمد دولت سیزدهم، در بخش انتصابات، افراد با توجه به ویژگی‌های انقلابی گری، شایسته محوری، خلاق و جوان بودن منصوب می‌شوند.

وی در رابطه با سلامت آب همدان نیز افزود: آب سد تالوار بارها توسط کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی بررسی شده و از سلامت کافی برای آشامیدن برخوردار است.

قاسمی فرزاد بیان کرد: آرسنیک موجود در آب سد تالوار بین ۲۵ تا ۸۰ میکرون است که پس از تصفیه بین صفر تا سه میکرون به دست شهروندان می‌رسد.

وی تاکید کرد: براساس آزمایشات صورت گرفته توسط دستگاه‌های مختلف، آب شهر همدان سلامت کامل دارد و شهروندان هیچ نگرانی در رابطه با این موضوع نداشته باشند.

استاندار همدان ادامه داد: ارتباط بیشتر با مردم در دستورکار ما قرار دارد و در گاهی موارد بدون اطلاع قبلی از ادارات بازدید و شرایط هر اداره‌ای را بررسی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان مصرف آب استان در بخش کشاورزی است، گفت: بر اساس سیاست گذاری دولت قرار است تا سال ۱۴۰۴ میزان مصرف آب در بخش کشاورزی استان تا ۲۵ درصد کاهش یابد و به سمت کشت گلخانه‌ای و محصولات کم آب بر حرکت کنیم.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در فصل زمستان برای جلوگیری از ترکیدگی لوله‌ها در ساعات شبانه، فشار شبکه آب کاهش داده می‌شود، افزود: آب از منطقه‌ای به همدان منتقل می‌شود که امسال دمای هوا در آن به ۳۲ درجه سانتیگراد زیر صفر بود و یخ‌زدگی یکی از الکترپمپ‌های پمپاژ در هفته گذشته، موجب ایجاد اختلال در انتقال آب به همدان شد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی