استاندار همدان: ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید برای سه واحد تولیدی همدان مصوب شد

170075576.jpg

31 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید برای سه واحد فعال و نیمه فعال تولیدی استان همدان در سی و نهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان مصوب شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید همدان ابراز امیدواری کرد که با تزریق این میزان نقدینگی مشکلات پیش روی این واحدها رفع شود و دوباره چرخه تولید و فعالیت واحدهای مورد نظر از سر گرفته شود.

قاسمی فرزاد افزود: رویکرد ستاد تسهیل ، حمایت از تولیدکنندگان و پیگیری مسایل و مشکلات صنایع و طرح‌های تولیدی است و با ارائه راه حل منطقی برای برون رفت از مسائل شرکت های تولیدی در توسعه اقتصادی و اشتغالزایی نقش بی بدیلی دارد.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: یکی از این واحدها مربوط به شرکت قطعه سازان سینا بود که دستورات مقتضی برای تقسیط ۵۰ درصد بدهی این واحد تولیدی صادر شد.

وی تصریح کرد: همچنین در زمینه برخی مشکلات شرکت خوشنوش تولیدکننده انواع نوشیدنی های گازدار در همدان با تامین اجتماعی و امور مالیات استان، تصمیم گیری لازم انجام شد.

استاندار همدان اظهار داشت: همچنین مصوب شد که حمایت های لازم برای برق و گازرسانی به گلخانه شرکت خوشنوش با هم افزایی دستگاه های خدمات رسان صورت گیرد.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه انتقال گاز و برق با همکاری دستگاه های مربوطه برای ایجاد بیش از ۳۰۰ هکتار گلخانه در روستای کرفس شهرستان رزن صورت می گیرد ادامه داد: حسن لطفی، نماینده مردم شهرستان‌های رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری و رفع مشکلات این گلخانه در این جلسه حاضر شد.

وی، نقش تولید در رشد اقتصادی و توسعه کشور را بی نظیر دانست و ادامه داد: کمک به صنایع و رفع مسایل و مشکلات و موانع پیش روی آنها هم اینک مهمترین ماموریت مدیران اجرایی کشور به شمار می رود.

170075577.jpg

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی