امام جمعه و استاندار همدان از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کردند

image_2022_4_30-15_0_59_329_mqv.jpg

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان با صدور پیام مشترکی از حضور حماسی و باشکوه مردم استان در راهپیمایی روز قدس قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی و علیرضا قاسمی فرزاد در این پیام مشترک آمده است:

درود و رحمت خدا بر شما مردم ولایتمدار و خداجو که در ٱخرین جمعه ماه مبارک رمضان همچون سال های گذشته صحنه هایی زیبا و پرمعنا از بصیرت و وفاداری خود در پایبندی به آرمانهای امام راحل عظیم الشان ، شهدای گرانقدر و حمایت از قدس شریف را به منصه ظهور رساندید.

امروز چشمان حیرت زده دشمنان سفاک و قسم خورده امت اسلامی با بهت و نگرانی شاهد حضور شما مردمی بود که علارغم سختی ها و فشارهای کینه توزانه آنان، پرصلابت و پرشکوه بر حمایت از ملت های مظلوم جهان بویژه مردم ستمدیده فلسطین تاکید و اعلام کردید که جریان مقاومت را تنها نخواهید گذاشت و با حمایت های خود چون سدی محکم در برابر خوی ددمتشانه رژیم صهیونسیتی خواهید ایستاد.

اینجانبان با قدردانی از حضور حماسی شما مردم روزه دار، مومن و سرافراز استان همدان در راهپیمایی بزرگ روز قدس ، همصدا با امت اسلامی، از درگاه خداوند سلامت و سعادت شما و پیروزی نهایی امت مسلمان بر کفر و استکبار جهانی را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عح) و زعامت مقام معظم رهبری مسئلت داریم .

حبیب الله شعبانی موثقی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان

علیرضا قاسمی فرزاد
استاندار همدان

 

گفتنی است، روز قدس یکی از مناسبت‌های راهبردی مسلمانان در جهان اسلام به شمار می‌آید که با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین از سوی امام خمینی(ره) یکسال پس از پیروزی انقلاب اسلامی نامگذاری شد.

راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور در ۷۰ نقطه استان همدان برگزار شد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی