بازدید استاندار همدان از مرکز مدیریت راه‌های استان

photo_2022-01-22_16-34-59.jpg

 استاندار همدان در بازدید از مرکز مدیریت راه‌های استان، در جریان آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان قرار گرفت و اقدامات دستگاه‌های مسئول برای تامین ایمنی تردد وسائط نقلیه در این محورها را بررسی کرد.

 به گزارش روابط عمومی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در این بازدید، ضمن آگاهی از آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی استان، با گزارش مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و همچنین تماس‌های تلفنی با عوامل راهداری مستقر در این محورها، در جریان اقدامات انجام‌شده برای تأمین ایمنی تردد در راه‌های اصلی و شریانی استان قرار گرفت.

 استاندار همدان با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات عوامل راهداری و پلیس راهور در تأمین ایمنی راه‌ها، گفت: اداره کل راهداری جزو دستگاه‌هایی است که همیشه در حال عملیات است و عوامل این مجموعه به صورت شبانه‌روزی برای تأمین ایمنی راه‌های استان تلاش می‌کنند.

 قاسمی‌فرزاد همچنین خطاب به دستگاه‌های مسئول تأکید کرد، با آمادگی کامل در محورهای مواصلاتی حضور داشته باشند.

 نماینده عالی دولت در استان همچنین در تماس‌های تلفنی با فرمانده نیروی انتظامی و رئیس پلیس راه همدان، نحوه تردد وسائط نقلیه در جاده‌های برف‌گیر استان و تصادفات احتمالی ناشی از شرایط جوی را جویا شد.

photo_2022-01-22_16-35-02.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی