دیدار استاندار همدان با خانواده سه شهید والامقام و یک جانباز دفاع مقدس

photo_2022-01-29_10-43-13.jpg

دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، در جریان شرکت در یادواره شهدای والامقام ۱۲۰ شهید شهر کبودرآهنگ، با خانواده سه شهید و یک جانباز دفاع مقدس دیدار کرد.

 به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، استاندار همدان با حضور در منزل این عزیزان، یعنی پدر شهیدان محمدرحیم، محمدجواد و حمید ساعدی، و همچنین منزل آقای علی‌توسط حمیدی، با خانواده این سرافرازان دیدار و از نزدیک گفت‌وگو کرد.

 استاندار همدان، ضمن تقدیر از ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس، گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهیدان، از خودگذشتگی جانبازان و ایثار خانواده معظم انقلاب است که ثمره زندگی خود را در راه اعتلای اسلام فدا کردند.

 وی در ادامه گفت: مسئولان موظفند تا با خدمت‌رسانی به مردم، مسیر شهدا و آرمان ‌های جانبازان عزیز را ادامه داده و از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی حراست کنند.

 وی سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران را وظیفه مسئولان دانست و افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران ما، از خانواده و تمام وجود خود گذشتند و برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های والای انسانی و رضایت خداوند به جبهه رفتند و این یک سرمایه بزرگ برای انقلاب است.

 در پایان این دیدار، استاندار همدان با اهدا لوح، از پدر شهیدان ساعدی و جانباز سرافراز حمیدی تقدیر و تشکر کرد.

 استان همدان در دوران هشت سال دفاع مقدس ۸۰۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

photo_2022-01-29_10-43-22.jpgphoto_2022-01-29_10-43-17.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی