پیش‌بینی ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل مدارس نیمه تمام استان همدان در سفر رییس جمهور

image_2022_7_7-8_31_53_127_af3.jpg

استاندار همدان با تاکید بر تکمیل پروژه های آموزشی به ویژه مدارس نیمه تمام استان گفت: افزون بر ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه ها پیش بینی شده که امیدواریم در جریان سفر رییس جمهور به استان اختصاص یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در نشست هم اندیشی با مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان اظهار داشت: این اعتبار برای طرح های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در نظر گرفته شده است.  

وی با قدردانی از خدمات و مشارکت خیرین استان در امر مدرسه سازی گفت: طبق  آمارهای موجود ۳۱ درصد مدارس استان خیرساز است و این همت والا باید تقویت و قدردانی شود. 

استاندار همدان تاکید کرد: تمام دستگاه های اجرایی و  خدماتی استان موظف به همکاری و تعامل با مجمع خیرین مدرسه ساز هستند تا پروژه های در دست اجرای این تشکل با شتاب بیشتری به بهره برداری برسند. 

قاسمی فرزاد با بیان اینکه ابزارهای قانونی مورد نیاز توسط قانونگذار برای تسهیل در کار خیران مدرسه ساز لحاظ شده است خاطرنشان کرد: دستگاه های استان ملزم به تمکین به این قوانین هستند وگرنه با آنها برخورد خواهد شد.

او از پیشنهاد نامگذاری یکی از خیابانهای شهر همدان به نام خیرین مدرسه ساز نیز استقبال کرد و افزود: این موضوع به زودی با شورای اسلامی شهر و شهرداری مطرح و بررسی می شود. 

استاندار همدان همچنین از خیران همدانی که مقیم خارج از کشور و  یا سایر شهرها هستند دعوت کرد در امر خداپسندانه مدرسه سازی برای آینده سازان زادگاه خود مشارکت کنند. 

وی به اقدامات ارزنده خیران استان در زمینه خدمات رسانی به  مناطق محروم و روستایی اشاره کرد و گفت: به تازگی توسط یکی از نیک اندیشان، عملیات آبرسانی به ۱۹ روستا انجام و تفاهم نامه برای ۷۲ روستای دیگر منعقد شده است. 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی