پاسخ استاندار همدان به لطف و ابراز محبت مردم شریف شهرستان رزن

photo7298374367.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، در پی انتشار پیامی از سوی مردم شریف و نجیب شهرستان رزن مبنی بر قدردانی از علیرضا قاسمی‌فرزاد به جهت تأمین زمین طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان، استاندار همدان طی یادداشتی به این لطف و ابراز محبت مردم قدرشناس پاسخ داد.

متن پاسخ استاندار همدان به لطف و ابراز محبت مردم شریف و نجیب شهرستان رزن به شرح ذیل است:

مردم شریف و نجیب شهرستان رزن

باسلام و احترام

پیام شما و بیان تشکر و قدردانی در تأمین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان رزن، واصل و باعث مسرت شد.

این پیام نشان قدرشناسی و اهمیت دادن شما به توسعه و بهبود شرایط مسکن و زندگی مردم آن شهرستان است.

بی‌شک تحقق طرح‌ عظیم نهضت ملی مسکن که با حمایت شخص رییس‌جمهور محترم حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی  دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در حال انجام است، نیازمند همکاری و همدلی تمامی اقشار جامعه می‌باشد.

اینجانب در این موفقیت و پیشرفت که با عنایات الهی حاصل شده است، همراه و شریکی بهتر و بزرگ‌تر از خود شما مردم فهیم و قدرشناس نمی‌بینم و دست شما عزیزان را به عنوان همدل خود در اجرای این طرح بزرگ به گرمی می‌فشارم.

امیدوارم با همت و تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و مسئولین محلی و شما مردم صبور و نجیب شهرستان رزن، زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن سریعتر به مردم تحویل داده شود و بهبودی چشمگیر در شرایط مسکن و زندگی شما و خانواده‌هایتان ایجاد گردد.

از خداوند متعال سلامت، سعادتمندی و توفیق روزافزون مردم عزیز استان دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان را ظل توجهات حضرت ولیعصر مهدی موعود «ارواحنا فداه» و تحت رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» مسئلت می‌نمایم. 

علیرضا قاسمی فرزاد

استاندار همدان

photo7298374377.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی