پیام استاندار همدان به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان،  علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

متن پیام علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان به مناسبت روز خبرنگار به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

ن وَ الْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ

روز خبرنگار یادآور مجاهدت تلاشگران بی‌ادعایی است که در عرصه جهاد تبیین جان خود را در کف اخلاص نهادند تا رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را به سرانجام برسانند.

خبرنگارانی که در برهه‌های مختلف یار و همراه مردم و مسئولان بوده‌اند، دانستن را حق مردم می‌دانند و با رعایت اخلاق حرفه‌ای برای احقاق حقوق شهروندی تلاش می‌کنند.

یکی از مهمترین مؤلفه‌های رشد و توسعه در هر جامعه‌ای، اطلاع‌رسانی خدمات حاکمیت به مردم است و در روزگاری که شاهد جنگ رسانه‌ها و نبرد روایت‌ها در دنیا هستیم، نقش خبرنگاران نیک‌اندیش در تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیان حقایقی که رسانه‌های بیگانه سعی در کتمان آن دارند، بی‌بدیل است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و فرا رسیدن ۱۷ مردادماه سال‌روز شهادت این شهید والامقام که به عنوان #روز_خبرنگار نامگذاری شده را به اصحاب رسانه و مطبوعات استان دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان تبریک می‌گویم و توفیق روزافزون تمامی فعالان عرصه رسانه و قلم را در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

علیرضا قاسمی‌فرزاد
استاندار همدان

 

photo_2024-09-03_13-20-39_1.jpgphoto_2024-09-03_13-20-42.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی