پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان به مناسبت هفته انتظامی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی‌فقیه در استان و  حمید ملانوری استاندار همدان در پیام مشترکی فرارسیدن روز نیروی انتظامی و آغاز هفته انتظامی را تبریک گفتند.

متن پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان به مناسبت هفته انتظامی به شرح ذیل است:

 

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

نظم و امنیت ایران اسلامی مرهون رشادت و از خودگذشتگی‌های دلیرمردان این سرزمین است که با پایمردی در این عرصه مهم ایستاده‌اند.

اقدام شجاعانه عملیات وعده صادق 2 موعد انتقام و رگبار خشم فرزندان انقلابی ایران و سربازان مقاومت بر سر رژیم خون خوار صیهونیستی بود که قدرت نظامی مارا به رخ جهانیان کشید تا ساختار شکننده عنکبوتی صیهون برای جهانیان عیان شود.

سپاه پاسداران و سایر نیروهای نظامی تکیه گاه قدرتمند و امید مجاهدان جبهه حق است و همواره استوار، سرافراز و عزتمند در سنگر پاسداری از اسلام مجاهدت می کنند.

هفته انتظامی فرصتی است مغتنم تا از تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که از ارکان مهم تأمین نظم عمومی و امنیت در کشور هستند، قدردانی شود.

امروز فراجا و کارکنان خدوم آن با بهره‌مندی از بصیرت، هوشمندی و تقویت روحیه توکل بر خدا با برنامه‌ریزی و اشراف کامل، نظم و امنیت را به عنوان هدیه‌ای گران‌بهاء به محضر مردم عزیز ایران اسلامی تقدیم نموده‌اند و اعتماد عمومی به فراجا که حاصل عمل به تکالیف قانونی همراه با رافت و مهربانی است، راه را برای دستیابی این نیرو به "پلیس تراز انقلاب اسلامی" که از مطالبات مهم رهبری معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) می‌باشد، هموارتر نموده است.

اینجانبان با قدردانی از تلاش‌های مجاهدانه پرسنل عزیز فراجا، از خداوند متعال علو درجات برای شهدای والامقام به‌ویژه شهدای سرافراز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و آرزوی سلامت برای جانبازان و آسیب‌دیدگان این نیرو، توفیقات روزافزون در ظل توجهات خاصه حضرت بقیه الله‌الاعظم(ارواحنا فداه) و زعامت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را برای فرماندهان و کارکنان فراجا مسئلت می‌نماییم.

 

حبیب‌الله شعبانی‌موثقی
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان

حمید ملانوری شمسی
استاندار همدان

photo_2024-10-05_08-01-27.jpgphoto_2024-10-05_08-04-21.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی