پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان به مناسبت چهل و چهارمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

c117a03f-855e-47f3-9cbe-424ef62e9832.jpg

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در پیامی مشترک اعلام کردند: راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن مظهر پیوند ناگسستنی مردم و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی نماینده ولی فقیه در استان و علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان با صدور پیامی مشترک از قشرهای مختلف مردم ولایتمدار استان برای شرکت و حضور با شکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

در بخشی از این پیام آمده است: چهل‌و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه مبارک فجر یادآور غیرت و صلابت مردان و زنانی است که با ایمان به خدا و رهبری حضرت امام خمینی (ره)، جمهوری اسلامی ایران را رقم زدند و فرزند خلف و صالح ایشان، ذریه حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها)، آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) آن را تدوام بخشید.

ابن پیام تصریح کرده است: آنچه مسلم است توجه مردم بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی به‌ویژه مردم شریف دارالمؤمنین و دارالمجاهدین استان همدان به مهمترین اهداف و آموزه‌های امام راحل در راستای تحقق انقلاب است که دهه مبارک فجر را به یک «عید بزرگ مردمی و خجسته» تبدیل کرده است.

این پیام می‌افزاید: در آستانه چهل وچهارمین سالگرد این عید بزرگ، بر این باوریم که حضور پر شور و با صلابت مردم مؤمن، انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه استان همدان در راهپیمایی ۲۲ بهمن همچون همیشه وحدت و یکپارچگی این استان را در کشور مثال‌زدنی خواهد کرد.

در این پیام مشترک استاندار و امام جمعه همدان از تمامی اقشار و آحاد ملت ولایی استان همدان برای حضور پرشور در این راهپیمایی دعوت کرده اند.

در ادامه این پیام آمده است: راهپیمایی ۲۲ بهمن خاستگاه پیوند با اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و حضور حداکثری شما مردم همیشه در صحنه، نشانگر پیوند ناگسستنی با آرمان‌های انقلاب خواهد بود.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی