هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای نشر ارزشهاست

فرماندار همدان :

هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای نشر ارزشهاست

محمد علی محمدی در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان همدان گفت : هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای نشر ارزشها و انتقال فرهنگ ایثارو شهادت به نسل های بعد است.

فرماندار همدان با اشاره به ضرورت پاسداشت یاد و نام شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی افزود : شهدا برای ما مانند چراغ راه و ستارگانی هستند که ما با بهره گیری و هدایت آنها در مسیر گم نشویم.

وی از پیش بینی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی با ملاحظات بهداشتی در ایام هفته دفاع مقدس سال جاری خبر داد و اضافه کرد : 80 برنامه آبروی محله، مراسم ویژه بزرگداشت شهدای سال استان و شهرستان، گردهمایی و تجلیل یکصد نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس از جمله مهمترین برنامه ها در این ایام است.

محمدی از تهیه و توزیع بسته های معیشتی به خانواده های نیازمند در هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد : برگزاری میز خدمت ادارات شهرستان، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و نکوداشت مدافعان سلامت از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

فرماندار شهرستان همدان افزود : دیدار با خانواده معظم شهدا بواسطه شرایط شیوع ویروس کرونا با ملاحظات بهداشتی در غالب برنامه آبروی محله در فضای باز برنامه ریزی شده است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی