استاندار همدان: دشمن بنیان خانواده را مورد هجوم قرار داده است

 169921770.jpg

استاندار همدان با اشاره به هجوم خزنده دشمن به بنیان خانواده، فرهنگ و اعتقادات اسلامی ملت ایران گفت: دشمن به درستی فهمید که فرهنگ ایثارگری و شهادت از بنیان خانواده به فرزند الهام شده و این فرهنگ را مورد حمله قرار داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در سومین آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت، با بیان اینکه ایستادگی مردم کشور نشات گرفته از احکام نورانی قرآن و اسلام است افزود: دشمن امروز مستاصل و ناتوان به اقدامات ترکیبی، فشار اقتصادی، فشار روحی و روانی، هجمه های تبلیغاتی و القائات کج و نادرست روی آورده است.

وی ادامه داد: همه ما باید با هوشیاری و نیز طبق فرمایشات مقام معظم رهبری جهاد تبیین را در دستور کار خود قرار دهیم تا این تحریفات در ما رسوخ نکند.

قاسمی فرزاد تلاش امروز دشمن در ایجاد فاصله و شقاق بین صفوف بهم فشرده ملت را شکست خورده دانست و اظهار داشت: ما با مقاومت و حفظ وحدت به دشمنان ثابت می کنیم که این ملت با این صبغه، فرهنگ و اعتقادات شکست ناپذیر است.

استاندار همدان با اشاره به راهپیمایی بزرگ اربعین و گردهمایی ۲۳ میلیون نفری در مرکز تشیع با وجود تمام مشکلات گفت: این مردم در کنار تربت اباعبدالله الحسین(ع) انسجام خود را به جهانیان نشان دادند و ضربه بزرگی به پیکره استکبار و صهیونیسم جهانی وارد کردند.

قاسمی فرزاد افزود: امروز استکبار جهانی نقشه های خود را از طریق رژیم صهیونیستی جرثومه فساد در منطقه که پیمانکار اقدامات ضد امنیتی علیه ملت های دنیا است و با پول مرتجعین منطقه و عربستان اجرا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مکتب تشیع بر مبنای قیام در مقابل ظلم و ستم بنیان نهاده شده و امروز پرچم قیام امام حسین(ع) در دست مقام معظم رهبری است که ملت ایران و فرزندان راستین با ایشان بیعت کردند و با مقاومت و پایداری از وی حمایت می کنند.

استاندار همدان اظهار داشت: در حضور پیشکسوتانی هستیم که بهترین روزهای عمر خود را در راه جهاد، ایثار و از خودگذشتگی سپری کردند و در روزهای سخت در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند تا مردی و مردانگی فراموش نشود.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: انقلاب ما به تعبیر امام خمینی(ره) انفجار نور بود، نوری که چشم مستکبرین را کور کرد، همه معاملات ستمگران را بهم زد و جایگاه خاصی به مستضعفین عالم بخشید.

وی خاطرنشان کرد: در سال های نخستین انقلاب اسلامی شرق و غرب در مقابل نظام ایستادند و تصور می‌کردند با اقدامات مذبوحانه می‌توانند نظام را در هم بکشند.

استاندار همدان با بیان اینکه دشمنان با تصور اینکه انقلاب نو پا توان مقاومت ندارد با ایجاد اختلافات قومی سعی در تجزیه کشور داشتند افزود: استکبار جهانی وقتی نقشه های خود را بر باد رفته دید صدام را برای حمله به کشور تجهیز کرد ولی حسرت پیروزی بر دل صدام و نظام استکباری ماند زیرا دلیر مردانی مانند شما در مقابل آنها ایستادند.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه شما پیشکسوتان ایثارگر حافظه تاریخی ما هستید تصریح کرد: در ایامی که دوربین‌ها نبود و خیلی از حماسه ها بازگو و به تصویر کشیده نشد تک تک شما یک تاریخ شفاهی هستید و کتاب‌هایی را ثبت کردید که هر صفحه از آن برگ افتخار و هویت ملت ما است.

وی خاطرنشان کرد: با بازنگری تاریخ درمی یابیم که ملت موحد ایران هرگز به آیین شرک و کفر نگراییده بودند و به گرمی اسلام را پذیرفتند و هنوز هم ملت ایران مقتدر و یکپارچه ایستاده اند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه انقلاب نوپای اسلامی با مسلح شدن به نیروی ایمان مقتدرانه در مقابل دشمن ایستاد و یک وجب از خاک ایران را به دشمن واگذار نکرد اظهار داشت: این در حالی است که در دوران‌های قبلی و قاجار به واسطه بی کفایتی هر گوشه از ایران از دست رفت.

در این آیین از ۲۵ هزار ایثارگر پیشکسوت استان همدان تجلیل شد.

169921769.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی