استاندار همدان: ذخیره کالاهای اساسی مطلوب است

 169670976.jpg

استاندار همدان گفت: مردم از خریدهای هیجانی پرهیز کنند؛ زیرا وضعیت ذخیره کالاهای اساسی در استان مطلوب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه ویژه کارگروه اقدام مشترک و تنظیم بازار استان افزود: مردم استان نگرانی برای تامین مواد غذایی و مصرفی نداشته باشند چراکه مشکل خاصی در زمینه تامین و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در استان وجود ندارد. 

وی تاکید کرد: نظارت اکیپ‌های مشترک بازرسی در حوزه آرد و نان تشدید خواهد شد و اتحادیه نانوایان بر ساعت‌های پخت در نانوایی‌ها کنترل و نظارت مستمر داشته باشند. 

استاندار همدان خاطرنشان کرد: کیفیت، وزن، ساعات پخت و آموزش نیروهای کادر ، از جمله مواردی است که در این بازرسی ها مورد بررسی مستمر قرار خواهند گرفت. 

قاسمی فرزاد ادامه داد: گروه‌های گشت مشترک، بر اساس دفترچه‌های ارائه شده به نانوایی‌ها، بر آن‌ها کنترل و نظارت داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه عرضه کالاهای اساسی به میزان فراوان در بازار انجام شود اظهار داشت: جهاد کشاورزی، سازمان صمت، پلیس اقتصادی، تعزیرات حکومتی و دیگر اعضای ستاد تنظیم بازار، با همه ظرفیت بر گشت مشترک تمرکز کنند و نظارت و کنترل این گروه ها ، علاوه بر کالاهای اساسی، بر کالاهای دیگر نیز انجام شود.

استاندار همدان با بیان اینکه کارگاه‌های مرغ استان، در ایام تعطیل باید فعالیت داشته باشند ادامه داد: اتحادیه‌ها و تعاونی‌های استان در فرایند جوجه‌ریزی و تولید گوشت مرغ، نهایت تلاش و همکاری را داشته باشند. 

قاسمی فرزاد تصریح کرد: قند، شکر و برنج مورد نیاز مردم، به شکل مناسب و مستمر در بازار توزیع خواهد شد و مردم استان، نگران تامین کالاهای اساسی و مصرفی نباشند؛ زیرا نیاز بازار به‌صورت کامل تامین و به موقع توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه گشت مشترک ستاد تنظیم بازار، اکیپ‌های بازرسی و نظارتی در راستای حفظ آرامش بازار و امنیت خاطر مردم، به‌طور روزانه و مستمر بازار را رصد کنند. 

قاسمی فرزاد گفت: با توجه به قیمت‌ کالاهای اساسی اعلام شده همچون شکر، قند، برنج، ماکارونی، لبنیات، مرغ و تخم‌مرغ و عرضه آن‌ها به بازار، به میزان فراوان انجام شود.

استاندار همدان از بازرسان اصناف و بازار خواست نظارت جدی و مستمری در زمینه کشف تخلفات از جمله احتکار، گران‌فروشی و عدم درج قیمت داشته باشند.

وی گفت: مبلغی به ازای افزایش قیمت‌ کالاهای اساسی، توسط دولت در قالب یارانه به حساب افراد و دهک‌هایی که به آن‌ها تعلق می‌گیرد واریز شده است و کسانی که یارانه به حساب آن‌ها واریز نشده، می‌توانند به سامانه مورد نظر رجوع و مشکل خود را پیگیری کنند. 

قاسمی فرزاد تصریح کرد: سامانه مورد نظر یارانه‌ها، توسط فرمانداری‌ها، دستگاه‌های نظارتی و اجرایی اطلاع رسانی شود تا مردم بتوانند مسائل و مشکلات خود را پیگیری کنند. 

image_2022_5_14-8_58_28_824_VCs.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی