استاندار همدان: فساد ستیزی در اولویت رسانه‌های استان باشد

photo_2022-01-12_19-24-49.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در جلسه با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان، گفت: رسانه‌ها رسولان رستگاری و بیداری جامعه هستند.

استاندار همدان گفت: فساد‌ستیزی در اولویت رسانه‌ها و اهل قلم باشد.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اهداف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: دشمنان در عرصه جبهه جنگ با جمهوری اسلامی ایران،سخت شکست خورده، و اکنون جنگ نرم به ویژه در قالب جنگ رسانه‌ای را در پیش گرفته‌اند؛ بنابراین ضرورت دارد رسانه‌ها هوشیارانه، در مواجه با اهداف دشمنان این نظام، نقش تاریخی و سرنوشت‌ساز خود را به درستی ایفا کنند.

وی در ادامه با اشاره به نقش رسانه‌ها در امر شفافیت‌ عملکرد مدیران اجرایی، گفت: شفافیت در عملکرد مدیران اجرایی لازم است، رسانه‌ها به عنوان ناظران جامعه، ماموریت و جایگاه اصلی برقراری این امر شفافیت را برعهده دارند.

استاندار همدان، رسالت رساله‌ها را علاوه بر نقد صحیح و منصفانه، تبیین مسائل و مشکلات دانست و در این راستا گفت: وظیفه رسانه، یقینا، تبیین شرایط کشور مبنی بر واقعیات است، اما رسانه‌های استان، با امر اطلاع‌رسانی باید با ذکاوت کامل، مانع از بهره‌برداری دشمنان از مسائل، مشکلات و برخی از اخبار و شیوه نشر آن‌ها شوند.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها در چارچوب فعالیت خود اهتمام ویژه و شایسته‌ای به امر انسجام ملی، وحدت‌آفرینی و ایجاد امید در جامعه داشته باشند.

استاندار همدان در ادامه افزود: در استان ظرفیت رسانه‌ها فرصت است و مجموعه مدیریتی استان همواره در تعامل با رسانه‌ها حرکت می‌کند.

قاسمی‌فرزاد به نقش دوسویه اصحاب رسانه و مدیران اجرایی پرداخت و گفت: بی‌شک تعامل دو سویه رسانه‌ها و مجموعه مدیریتی استان، خیر و برکات زیادی برای استان و مردم شریف استان در پی خواهد داشت.

photo_2022-01-12_19-24-46.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی