استاندار همدان مطرح کرد: نهاوند، مطلع ایثار و شهادت است

6acca497-730a-4ce4-8abd-1393b880fafc.jpg

دکتر علیرضا قاسمی فرزاد، در یادواره شهدای روحانی شهرستان نهاوند که با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، ضمن تاکید بر ضرورت تکریم شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها، گفت: نکوداشت نام و یاد شهدا به مثابه تداوم راه و آرمان ارزشمند شهیدان در دفاع از ارزش‌های والای انقلاب و اسلام است.
استاندار همدان افزود: روحانیون در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل موجب افزایش روحیه و تقویت امید و انگیزه رزمندگان اسلام می‌شدند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه شهرستان نهاوند مطلع ایثار و شهادت است، گفت: شکل‌گیری گروه انقلابی ابوذر در نهاوند و رشادت و ایثار این گروه نماد و نشانه مردم انقلابی این دیار است که همواره انقلابی بوده و هستند و با تقدیم ۸۵۳ شهید برای اسلام و انقلاب، عمق تعلق خاطر و ارادات خود به انقلاب و نظام را ثابت کردند.

وی در ادامه با تقدیر از دکتر سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور برای سفر به استان و شهرستان نهاوند و حضور در این یادواره، تصریح کرد: بسیاری از خدمات و اقدامات موثر فرهنگی کشور در زمان مسئولیت ایشان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده است.
نماینده عالی دولت در استان ابراز امیدواری کرد که به زودی و با سفر رییس جمهور به استان همدان شاهد به ثمر نشستن اقدامات و آثار و برکات این سفر در استان باشیم.

لازم‌ به ذکر است که دکتر سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور صبح امروز وارد شهرستان نهاوند شد و در بدو ورود و با استقبال رسمی مقامات و مدیران این شهرستان، با همراهی دکتر علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان و جمعی از مسئولان در حسینیه جوانان شهر نهاوند و مرقد مطهر علی ابن موسی جعفر(ع) حاضر شد و به مقام شهید آیت‌الله «محمد علی حیدری» از شهدای هفت‌تیر نیز ادای احترام کرد. معاون پارلمانی رییس جمهور در ادامه با حضور در منزل شهید حجت الاسلام «طیب خرم آبادی» با خانواده این شهید دیدار و لوح سپاس به پدر این شهید تقدیم کرد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی