استاندار همدان: نیروی انتظامی استان بیش از 270نوع خدمات ارائه می‌کند

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، مهندس شاهرخی استاندار همدانضمن دیدار فرماندهان نیروی انتظامی استان و حضور در مقر این فرماندهی در هفتمین جلسه شورای عمومی فرماندهی انتظامی استان شرکت کرد، و ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تشکر از زحمات این قشر خدوم، گفت: نیروی انتظامی استان بیش از ۲۷۰نوع خدمات در زمینه‌های مختلف ارائه می‌کند که جای تقدیر و تشکر دارد. 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت و تاثیر نیروی انتظامی استان در گسترش امنیت و آرامش در جامعه گفت: نیروی انتظامی توانسته اعتماد عمومی را جلب و آرامش را در بین مردم گسترش دهد.
 استاندار همدان افزود: امروزه پلیس و نیروی انتظامی در جامعه هوشمند شده و سطح کیفی و کمی نیروهای خود را ارتقا دهد. استان همدان، از امن‌ترین استان‌های کشور بود است که این مهم با همت و همکاری نیروی انتظامی و پلیس امکان پذیر شده است.
شاهرخی خاطر نشان کرد: همدلی، هماهنگی، انسجام و ارتباط نزدیک بخش‌های مختلف بین اعضای شورای تأمین، در توفیقات استان نقش تاثیرگذاری داشت.
وی گفت: نیروی انتظامی استان به منظور پیشگیری و مقابله با خیلی از رخداد‌ها پیشگام و پیش‌قدم بوده است. 

رئیس شورای تامین استان در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای نیروهای انتظامی اشلره کرد و، گفت: نیروی‌ انتظامی استان امروزه، علاوه بر حوزه امنیتی، در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، با حفظ بی‌طرفی توفیقات خوبی به دست آورده است.
 وی افزود: کنترل و مقابله با ویروس کرونا بدون همکاری نیروی انتظامی استان که بیش از ۲۰۰روز در آماده‌باش کامل بودند، امکان پذیر نبود.
 شاهرخی پرهیز از حاشیه و حاشیه سازی را یکی از عوامل توسعه استان قلمداد کرد ، و گفت: به عنوان مدیریت ارشد استان در تلاش بودم برای توسعه استان از حاشیه‌ها پرهیز و به کسی نیز اجازه حاشیه‌سازی ندهم.
استاندار همدان در پایان سخنان خود به برخی از اقدامات انجام شده اشاره کرد و گفت : اقدامات موثر و مهمی در راستای توسعه استان از جمله حمل‌و‌نقل ریلی، احداث خطوط راه آهن، سد، و دیگر حوزه‌های مختلف اقتصادی، گردشگری و عمرانی صورت گرفته، که قابل توجه هستند. نقش نیروی انتظامی استان در ایجاد امنیت و فراهم کردن بستر‌های توسعه استان چشم‌گیر است.

در پایان این جلسه مهندس شاهرخی استاندار همدان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اهدای لوح، از فرماندهان نیروی انتظامی استان تجلیل و تقدیر کرد .

 861e4071-af4f-4c02-a045-c1f445e04885.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی