استاندار همدان: چهار واحد صنعتی استان برای رونق تولید تسهیلات دریافت می‌کنند

169907239_1.jpg

استاندار همدان گفت: ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به منظور رونق فعالیت‌های مرتبط با کار و تولید به چهار واحد صنعتی و اقتصادی این استان پرداخت می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، علیرضا قاسمی فرزاد در بیست و ششمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان اظهار داشت: این تسهیلات با مصوبه ستاد به این چهار واحد در بخش های تولیدی، صنعتی و جهادکشاورزی پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: رویکرد ستاد تسهیل حمایت از تولیدکنندگان و پیگیری مسایل و مشکلات صنایع و طرح‌های تولیدی است و با ارائه راه حل منطقی برای برون رفت از مسائل شرکت های تولیدی در توسعه اقتصادی و اشتغالزایی نقش بی بدیلی دارد.

استاندار همدان به بررسی چهار طرح تولیدی، صنعتی و کشاورزی در جلسه امروز ستاد اشاره کرد و گفت: بررسی مسایل و مشکلات چهار طرح تولیدی، صنعتی و کشاورزی از دیگر مباحث این جلسه بود که با بررسی کارشناسی و تصمیمات موثر، گره از مشکلات این واحدها نیز باز شد.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: توسعه فعالیت شرکت تولیدی لوازم التحریر تا سه برابر محل فعلی در راستای رونق تولید و اشتغال  مصوب و همچنین مشکل بانکی شرکت تولیدی الیاف از مواد بازیافتی حل شد و به چرخه تولید بازگشت.

وی تصریح کرد: دستورات مقتضی برای استقرار شرکت مواد شوینده مطرح استان داده و با ادامه فعالیت در مکان فعلی موافقت شد.

استاندار همدان افزود: واحد تولیدی مرغ اجداد که یک سوم مرغ در کشور را تولید می کند در خصوص گازرسانی با معارضانی مواجه بود که با دستورات لازم و سوخت جایگزین مشکلات این واحد تولیدی نیز رفع شد.

قاسمی فرزاد، نقش تولید در رشد اقتصادی و توسعه کشور را بی نظیر دانست و ادامه داد: کمک به صنایع و رفع مسایل و مشکلات و موانع پیش روی آنها در حال حاضر مهمترین ماموریت مدیران اجرایی کشور به شمار می رود.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی