استاندار: ۷۴۳ هزار نفر از شهروندان استان زیر پوشش خدمات سازمان تامین اجتماعی هستند

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، «سیدسعید شاهرخی»  در دیدار با مدیر کل و معاونان سازمان تامین اجتماعی استان همدان ضمن گرامیداشت هفته تامین اجتماعی، افزود: با توجه به شرایط کنونی، وجود کرونا و تحریم ها ضرورت دارد سازمان تامین اجتماعی تعامل بیشتری با تولیدکنندگان داشته باشد. 

وی خاطر نشان کرد: با وجود تحریم‌های بی‌سابقه و ظالمانه، اقدامات قابل توجهی در حوزه سازمان تامین اجتماعی و خدمات درمانی انجام شده است‌. 

شاهرخی ادامه داد: اجازه ندهید که کاستی‌های کارفرما، خدمات سازمان تامین اجتماعی به بیمه‌شده‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. 

استاندار همدان اظهار داشت: ارزش خدمات ارایه شده سازمان تامین اجتماعی در این استان ۲ هزار و  ۲۰۰ میلیارد تومان است.

شاهرخی افزود: خدمات شایسته‌ای توسط سازمان تامین اجتماعی در حوزه های درمانی و حمایتی به مردم ارائه می شود که میزان تاثیرگذاری آن در جامعه، فرصتی برای ایجاد انگیزه و خدمت بیشتر است.‌

وی با بیان اینکه بر اساس آمار موجود، ۷۴۳ هزار نفر از شهروندان استان زیرپوشش خدمات سازمان تامین اجتماعی هستند خاطرنشان کرد: تنوع خدمات و نوع ارتباط و تاثیرگذاری عملکرد سازمان تامین اجتماعی در ابعاد مختلف جامعه نمایان است. 

استاندار همدان عملکرد سازمان تامین اجتماعی و خدمات درمانی این سازمان را رضایت بخش دانست و افزود: توجه به معیشت، اشتغال و ارتقا سطح زندگی مردم از اولویت‌های دولت تدبیر و امید بوده است. 

شاهرخی تاکید کرد: همراهی و همکاری سازمان تامین اجتماعی و بخش خدمات درمانی با علوم پزشکی در ارائه خدمات به مردم در زمان شیوع کرونا قابل قدردانی است. 

استاندار همدان خواستار ارتقای کمی و کیفی خدمات سازمان تامین اجتماعی و خدمات درمانی شد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی