رییس جمهور وارد کبودرآهنگ شد

 photo_2022-08-01_07-45-37.jpg

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه در سی امین سفر استانی خود به استان همدان به منظور سخنرانی در جمع مردم کبودرآهنگ وارد این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران در سالن ورزشی ولایت و در جمع مردم ولایتمدار کبودرآهنگ سخنرانی خواهد کرد.

مردم دیار خوشه های طلایی با حضور پرشور و نشاط خود به استقبال رییس جمهور آمده اند.

مردم این دیار با در دست داشتن پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و سردادن شعارهای، دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی، صلی علی محمد یاور رهبر آمد و ابوالفضل علمدار رییسی را نگهدار به استقبال رییس جمهور آمده ایند.

آیین استقبال رسمی از رییس جمهور صبح امروز پنج شنبه با حضور آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.

رییس جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه همدان در جمع خبرنگاران گفت: استان همدان مهد حکیمان، عالمان، شاعران و فرزانگان بسیاری است و نه فقط استان بلکه کشور و جهان اسلام در پرتو شخصیت ارزشمند آنها همواره فیض برده و حضورشان در مقاطع مختلف تاریخی تاثیرگذار بوده است.

آیت الله «سید ابراهیم رییسی» افزود: ظرفیت استان همدان زیاد است یکی از آنها که همدان را نماد کرده، کشاورزی، گردشگری و شرایط معدنی استان است که همدان را دارای ظرفیت های قابل توجه کرده است.

رییس جمهور در چندماهه اخیر و از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ضمن یک سفر به شهرستان های استان تهران، به ترتیب به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اردبیل، سمنان، زنجان، لرستان، یزد، قم، هرمزگان، گیلان، گلستان، مازندران، خراسان رضوی، البرز، قزوین، آذربایجان غربی، خوزستان (سفر سرزده به آبادان / ‏‬ متروپل)، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خراسان شمالی، کردستان، کرمانشاه و مرکزی سفر کرده است.

استان همدان با جمعیتی حدود یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر و یک هزار و ۹۵۰ هزار هکتار وسعت، دارای ۱۰ شهرستان تابعه و یک هزار و ۱۰۰ روستا است. استانی پراز ظرفیت و قابلیت در مسیر رشد و توسعه که می توان از آن جمله به صنعت گردشگری، کشاورزی، معدن، نیروی انسانی پرتلاش و متعهد، علمی و آموزشی و فرهنگی غنی و چند هزارساله اشاره کرد. 

مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان در روزهای اخیر بی صبرانه و مشتاقانه در انتظار حضور رییس جمهور مردمی و اعضای دولت سیزدهم بودند، سفری که به دستاوردها و نتایج آن برای رفع مشکلات و فراهم شدن زمینه رشد و توسعه همه جانبه و پایدار این استان، بسیار امیدوارند.

برنامه های سفر رییس جمهوری در استان همدان

براساس برنامه اعلام شده، رییس جمهور پس از برگزاری آیین استقبال در فرودگاه همدان، برای دیدار عمومی با مردم کبودرآهنگ و سخنرانی در اجتماع عظیم مردم به استادیوم ورزشی این شهر خواهد رفت.

در ادامه و در ساعت ۱۱ امروز، آیت الله رییسی با حضور در سالن شهید سلیمانی (انقلاب) شهر همدان در اجتماع عظیم مردم این شهرستان سخنرانی خواهند کرد.

برنامه بازدید از برخی طرح ها و پروژه ها و شرکت در جلسات دیدار با نخبگان، شورای اداری و در نهایت نشست خبری با خبرنگاران پایان بخش برنامه های سفر یک روزه آیت الله رییسی به استان همدان است.

برنامه وزرا و اعضای هیات دولت در سی امین سفر استانی رییس جمهور 

همچنین جمعی از وزرای دولت به نمایندگی از رییس جمهور به شهرستان های تابعه استان همدان سفر می کنند و ضمن دیدار با مردم و شرکت در جلسات کاری، مسایل و مشکلات منطقه را بررسی و نتیجه کار را در شورای اداری استان به رییس جمهور ارایه می کنند.

در همین ارتباط، سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان‌های ملایر و نهاوند می‌رود و یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش نیز برای بررسی مسایل و مشکلات اسدآباد به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور به این شهرستان سفر می کند.

برهمین اساس، علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو به شهرستان فامنین رفته و عزت اله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز عازم شهرستان تویسرکان خواهد شد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده رییس جمهور به شهرستان کبودرآهنگ می رود، علی سلاجقه رییس سازمان محیط زیست به شهرستان بهار سفر کرده و بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در شهرستان های رزن و درگزین حضور خواهد یافت.

وزرا به عنوان نمایندگان ویژه رییس جمهور در سفر شهرستان های مورداشاره، علاوه بر دیدار مستقیم با مردم و بازدید از طرح ها و بررسی مشکلات و مسایل، نتیجه کار را برای جمع بندی و تصمیم گیری در جلسه شورای اداری استان همدان با حضور رییس جمهور، بیان می کنند.

همچنین در این سفر مسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور, حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی عضو شورای هماهنگی و ارتباطات با روحانیت و غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور نیز در همدان حضور یافته و با شرکت در نشست های تخصصی مسائل و مشکلات مربوط به حوزه های کاری و ماموریتی خود را بررسی می‌کنند.

photo_2022-08-01_07-45-33.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی