پیام استاندار همدان به مناسبت روز روستا و عشایر

5a854153-6af5-4e7b-b73d-5ae200aea370.jpg

استاندار همدان با صدور پیامی  به مناسبت 15مهرماه، روز ملی روستا و عشایر را به جامعه شریف روستاییان و عشایر کشور به ویژه استان همدان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی روستا، از دیرباز نماد زندگی و حیات بشری بوده است و روستاییان همواره عامل نشاط، سر زندگی و حیات محسوب شده‌اند و در عین حال همگان عشایر را مظهر صلابت و تولید دانسته‌اند.
استان همدان، در کنار تمام قابلیت‌های منحصر به فرد خود، از ۳۶ درصد جمعیت روستایی برخوردار بوده که این میزان بالاتر از میانگین کشوری است. جامعه عشایر و روستایی استان، مجموعه‌‌ای تلاشگر و قدرشناس‌اند که نقش تأثیرگذاری در تولیدات استان خصوصاً در عرصه کشاورزی و دامپروری داشته و دارند. بی تردید، ایجاد منابع درآمدی، زمینه ماندگاری در روستاها را افزایش می‌دهد؛ لذا باید تلاش کنیم با ایجاد صنایع تبدیلی برای محصولات روستائیان و یا در روستاها، زمینه‌های افزایش درآمدزایی این قشر خدوم بیش از پیش تقویت و هموار شود.
با این حال، با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم با هدایت حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، استفاده از ظرفیت نخبگان در روستاها و توجه به توانمندی‌های عشایر نقش تأثیرگذاری در توسعه پایدار استان دارد. در این مسیر، تلاش و همراهی دهیاران در روستاها به عنوان اولین حلقه واسط بین دولت و مردم، می‌تواند نقش تأثیرگذاری در توسعه این کانون‌های اصلی تولید و ثروت‌آفرینی خصوصا در سال تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین داشته باشد. اینجانب ضمن عرض تبریک ۱۵ مهرماه روز ملی روستا و عشایر به جامعه شریف روستاییان و عشایر کشور به ویژه استان همدان، برای این جامعه تلاشگر و مخلص، از درگاه خداوند متعال سلامتی، پیروزی و موفقیت روزافزون در ظل توجهات حضرت ولی‌ عصر(عج) و اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را مسئلت می‌نمایم. علیرضا قاسمی فرزاد
استاندار همدان

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی