استاندار: باشگاه پاس به صورت ساختارمند مديريت شود

استاندار همدان گفت: باشگاه پاس بايد با تبيين معيارهاي حرفه‌اي فوتبال و بدون وابستگي به حمايت‌هاي دولتي، به صورت ساختارمند مديريت شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري همدان، سيدسعيد شاهرخي در نشست با رييس هيات فوتبال، مديرعامل و اعضاي کانون هواداران باشگاه پاس اظهار داشت: اين باشگاه نيازمند ساختاري منسجم به لحاظ مديريتي و اقتصادي است تا بتواند بدون مشکل و دغدغه‌هاي حمايتي در ميادين کشوري حاضر شود.

وي بيان کرد: تا زمانيکه اين باشگاه از هيات مديره فوتبالي و کاردان برخوردار نباشد، نمي‌تواند به شکل منسجم و اصولي اداره شود چرا که در ساختار حرفه‌اي فوتبال داشتن هيات مديره از اهميت ويژه برخوردار است تا علاوه بر سياستگذاري‌هاي کلان، پيگيري‌هاي لازم براي تامين منابع مالي نيز داشته باشد.

شاهرخي با اشاره به اينکه در حمايت از تيم پاس منع قانوني براي دستگاه‌هاي دولتي وجود دارد، گفت: هيات مديره پاس بايد با رايزني و برقراري ارتباط با سرمايه داران اعم از کارخانجات و صنايع معدني و توليدي استان به گونه‌اي نسبت به تامين منابع مالي غيردولتي اقدام کند ضمن اينکه حوزه اقتصادي باشگاه در راستاي طرح‌هاي درآمدزايي نيز بسيار مثمرثمر است.

استاندار همدان با تاکيد بر اينکه شکل گيري رسمي يک باشگاه مستلزم برخورداري از هيات مديره کاردان، منسجم و تاثيرگذار است، گفت: با معرفي اعضاي هيات مديره باشگاه پاس بسياري از مشکلات حل مي‌شود.

وي با قدرداني از پيگيري‌هاي مجدانه علي صمدي رييس و اعضاي کانون هواداران باشگاه پاس پيرامون امور اين تيم گفت: از اينکه هواداران سخت پيگير امور تيم هستند، خرسنديم اما مسايل پاس بايد ساختارمند حل شود و هيات فوتبال نقش بسزايي در اين تشکيلات دارد.

شاهرخي با تاکيد بر اينکه هيات فوتبال همدان هرچه سريعتر نسبت به معرفي اعضاي هيات مديره اقدام کند، گفت: اين مسووليت برعهده رييس هيات فوتبال است و بايد انجام شود.

استاندار همدان با تقدير از حمايت‌هاي امير عظيمي مديرعامل فعلي باشگاه پاس گفت: قدردان زحمات مديرعامل پاس هستيم اما بازهم تاکيد مي‌کنيم که اين باشگاه نياز به سازوکار اصولي و حرفه‌اي دارد و برنامه ريزي‌ها بايد در قالب هيات مديره تدوين، مصوب و اجرايي شود.

وي افزود: با اين شيوه تا چه زمان حمايت‌هاي مالي از پاس دوام خواهد آورد که هر سال به اين شکل اداره شود، بلکه وقت آن رسيده که ساختار پاس را به صورت باشگاه حرفه‌اي ايجاد کنيم و از وضعيت فعلي خارج شود.

شاهرخي با تاکيد بر اينکه بدهي‌هاي پاس بايد تسويه شود، گفت: به هر حال طلبکاران حق دارند که پيگير بدهي خود باشند و بايد تعيين تکليف شود.

وي هيات فوتبال را مسوول پيگير امور باشگاه پاس دانست و گفت: هيات‌هاي ورزشي بازوان باشگاه‌ها به شمار مي‌روند و بايد براي موفقيت آن‌ها تلاش کنند و پاس از اين مهم مستثني نيست.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی