استاندار همدان: اصحاب رسانه جلوی سیاه‌نمایی‌های دشمنان انقلاب اسلامی را بگیرند

photo_2021-12-21_13-14-01.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، گفت: تلاش دست‌اندرکاران برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، جای تقدیر و تشکر دارد.

استاندار همدان، گفت: انقلاب و جمهوری اسلامی در فضای رسانه‌ای در عرصه جهانی مظلوم واقع شده است. رسانه‌های جهان به صورت شبانه‌روز، به طرز بی‌رحمانه‌ای سعی در تخریب و تضعیف انقلاب و جمهوری اسلامی را دارند. هدف رسانه‌های جهانی این است که بیان کنند که حکومت و نظام دینی در اداره امور و مدیریت جامعه ناتوان است.

وی افزود: در طول این چند دهه از عمر انقلاب، جمهوری اسلامی در مقایسه با رژیم پهلوی که به طور کامل وابستگی بود، پیشرفت چشم‌گیری داشته است.

قاسمی‌فرزاد، با اشاره به وضعیت قبل و بعداز انقلاب اسلامی، گفت: امروز به نقطه‌‌ای رسیده‌ایم که در عرصه‌های مختلف‌ علمی و دانش با کشورهای پیشرفته و بزرگ دنیا هم‌آوردی می‌کنیم. امروز این که به نقطه خود‌اتکایی دست پیدا کرده و یا توانستیم روی پای خود بایستیم، از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات دشمنان، علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: یکی از اقدامات دشمنان که علیه کشور انجام شده است، تحریم‌ها‌ی بی‌رویه و ظالمانه است که اگر برای هر کشوری اتفاق می‌افتاد از پا در می‌آمد. این در حالی است که امروز به نقطه‌ای دست پیدا کرده‌ایم که دشمنان، توان هماوردی و رویارویی در هیچ زمینه‌ای با ما را ندارند.

استاندار همدان، با اشاره به دستاوردهای حکومت دینی، گفت: نتیجه حکومت دینی، از بین بردن وابستگی کامل و به خود‌اتکایی رسیدن است. خود‌اتکایی جمهوری اسلامی ایران، در سایه حکومت دینی، آموزه‌های قرآنی و رهبری امام خمینی(ره) و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری بوده است.

وی ضمن تقدیر از مجموعه فعالیت‌های اصحاب رسانه، گفت: امروز وظیفه و رسالت خبرنگاران متعهد و اصحاب رسانه‌ها این است که جلوی سیاه‌نمایی‌های دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را بگیرند.

نماینده عالی دولت در استان، گفت: رسانه‌ها در نقد اصولی و منطقی سیاست‌ها و برنامه‌های نظام و دولت تلاش کنند و از سیاه‌نمایی و نگاه غیرواقع‌بینانه پرهیز کنند.

وی افزود: دشمنان به دنبال این هستند که ما را به نقطه عدم خود‌باوری و خوداتکایی سوق دهد، اصحاب رسانه باید در مقابل آن‌ها بایستند و زمینه‌های لازم برای نقش‌برآب کردن اهداف آن‌ها را انجام دهد.

photo_2021-12-21_13-13-54.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی