استاندار همدان: افزایش قیمت هرگونه کالا باید با مصوبه ستاد تنظیم بازار انجام شود

photo_2021-12-22_13-13-52.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در پایان نوزدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان، که به‌صورت ویدئو کنفرانس، کشوری برگزار شد، در گفت‌وگو با صدا و سیمای مرکز همدان، گفت: تامین کالا و به کار‌گیری روش‌های الکترونیکی در توزیع کالا و دریافت آن توسط مردم، از موضوعاتی بودند که در ستاد تنظیم بازار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استاندار همدان در ادامه، گفت: از سیاست‌های ستاد تنظیم بازار، کوتاه کردن دست دلالان در تامین کالاها و محصولات مختلف است.

وی گفت: حفظ کرامت مردم در برنامه توزیع کالا، از مهم‌‌ترین مباحث مورد تاکید رئیس جمهور در ستاد تنظیم بازار بود. در این راستا، با توجه به اقداماتی که صورت گرفته، رئیس جمهور، کنترل و نظارت توزیع از طریق سامانه‌ها در جهت حفظ کرامت را قابل تقدیر و تشکر دانست.

نماینده عالی دولت در استان، گفت: در ستاد تنظیم بازار، مقرر شد که کالاها به هر شیوه‌ای که توزیع می‌شوند، باید به صورت کاملا عادلانه انجام گیرد.

وی افزود: از سیاست‌های دیگری که در ستاد تنظیم بازار مورد کارشناسی قرار گرفت، ثبات قیمت‌ کالا در سطح بازار است.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به احتکار کالا توسط برخی شرکت‌های دولتی و یا خصوصی، گفت: کسانی که دست با احتکار کالا بزنند طبق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد، اما اگر احتکار کالا توسط شرکت‌های دولتی انجام گیرد، اشد مجازات برای آن‌ها انجام خواهد گرفت.

استاندار همدان در ادامه، به اهمیت تیم‌های مشترک بازرسی در سطح بازار پرداخت و گفت: طبق دستور رئیس جمهور، در بازرسی‌های مشترک از بازار، می‌بایست اتحادیه و، هم اتاق اصناف، حضور داشته باشند، که تا کنون این اقدام در سطح استان انجام گرفته‌ است.

وی گفت: تدابیر لازم در جهت تامین کالاهای اساسی سفره مردم اندیشیده شده است.

استاندار همدان، گفت: افزایش قیمت هر نوع کالا باید  با مصوبه ستاد تنظیم بازار انجام گیرد.

وی در‌پایان بر بازرسی‌های روزانه از نانوایی‌ها تاکید کرد و گفت: کنترل و نظارت بر نانوایی و قیمت نان، توسط گشت‌های مشترک بازرسی باید مستمر و منظم و سرزده انجام شود.

photo_2021-12-22_13-13-55.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی