استاندار همدان: بخشی از طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید حورا اجرا می‌شود

 170046611.jpg

استاندار همدان با بیان اینکه بخشی از طرح نهضت ملی مسکن همدان در شهر حورا اجرا می‌شود گفت: رویکرد ما در شهر جدید، پیشرفت، توسعه و عمران شهری، با پیاده کردن سبک و معماری ایرانی اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه بررسی طرح تفصیلی شهر جدید حورا افزود: شهر جدید برای جمعیتی بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار نفر اجرا می‌شود و فرصت خوبی برای توسعه همدان در ابعاد مختلف است.

وی با بیان اینکه اراضی این شهر جدید، هزار و ۲۰۰ هکتار است که ۹۰۰ هکتار آن از اراضی ملی و در حال تعیین تکلیف است ادامه داد: شهر حورا با افق ۵۰ و ۱۰۰ سال آینده، طراحی و اجرا خواهد شد تا مشکلاتی را که اکنون شهر همدان با آن درگیر است، نداشته باشد و اقشار مختلف در آن به راحتی زندگی کنند.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: با توجه به برنامه دولت سیزدهم و اهتمام آن به اجرای طرح نهضت ملی مسکن، باید بتوانیم ۱۰۰هزار واحد مسکونی به متقاضیان تحویل دهیم و تاکنون، در ۳۰ شهر استان مشکلی در زمینه تامین زمین نداریم.

استاندار همدان با بیان اینکه مشکل تامین زمین در شهر ملایر، برای طرح نهضت ملی مسکن در حال رفع است افزود: با توجه به وضعیت زمین‌های همدان، تامین زمین در شهر همدان برای اجرای این طرح در دست پیگیری است.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: در راستای پیش‌بینیِ اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید، قطعات ۲۰۰ متری به متقاضیان واگذار خواهد شد تا با تسهیلات در نظر گرفته شده ساخته شود.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که علاوه بر گسترش و توسعه شهر همدان، فکری اساسی برای سر ریز جمعیت در آینده انجام شود.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی