استاندار همدان بر تشدید نظارت در روند تولید و عرضه مرغ تاکید کرد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، قاسمی فرزاد در جلسه ستاد تنظیم بازار استان همدان افزود: بیشترین تخلف‌های پایش شده در بخش توزیع مرغ مربوط به عرضه خارج از شبکه و گرانفروشی است که با کنترل فرایند عرضه مرغ و تزریق مرغ منجمد نوسانات باید کنترل شود. 

وی با اشاره به اینکه کنترل بازار عزم و اراده قوی تمامی مجموعه ها را می‌طلبد  اظهار داشت: با بازنگری در نظارت، شناسایی گلوگاه‌ها و پای کار آوردن نیروهای مردمی، بسیج اصناف و نیروی انتظامی می‌توان بازار را کنترل کرد. 

استاندار همدان خاطرنشان کرد: برای نظارت هر چه بهتر بر بازار باید مولفه‌هایی نظیر کنترل قیمت مرغ زنده درب مرغداری و اصلاح شبکه و زنجیره تامین و توزیع مرغ (از مرغداری تا واحد صنفی) مدیریت و رصد شود.

قاسمی فرزاد ادامه داد: با انجام نظارت دائم، ارائه راهکارها و ضوابط در تلاش هستیم که آسیب‌ها به حداقل برسد و محصولی با کیفیت، سالم، بهداشتی و با قیمت مصوب به دست مصرف کننده برسد.

وی عنوان کرد: در حوزه توزیع آرد با طراحی سامانه نظارتی و کنترل مقصد و مبدا با جی پی اس و نیز انجام بازدیدهای سرزده و دوره ای از کارخانه آرد توسط دستگاه های اجرایی مانند غله، صمت، تعزیرات، اتاق اصناف و همکاری استانداری کمبود آرد کنترل شود.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه اصلاح ساختارهای نظارتی و سازو کارها، آسیب‌ها را به حداقل می رساند خاطرنشان کرد: مبدا و مقصد کالاها مشخص است و کنترل و پیگیری در بازار باید برای متخلفان محسوس باشد.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: مردم استان باید احساس کنند که مجموعه استانداری و اعضای ستاد تنظیم بازار استان در کنار آنها هستند و در بازار برای کنترل قیمت ها حضوری فعال دارند.

به گفته وی اعضای ستاد تنظیم بازار وظیفه دارند با جدیت و پیگیری ویژه، سرکشی از بازار را جزو  برنامه‌های خود بدانند و در حد توان نسبت به جلوگیری از قیمت‌های بی‌رویه در جامعه اقدام کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود همه مدیران باید در کنار مردم باشند، تاکید کرد: مدیران استان باید حضور خود را در کنار مردم افزایش دهند و همچنین وظیفه دارند که نهایت تلاش خود را برای تامین کالاهای اساسی مردم به کار گیرند.

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی